וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: רוכב אופניים כבן 40 נהרג מפגיעת רכב ליד רהט

15.2.2019 / 23:42

אזרח זר נהרג בכביש 264 ליד משמר הנגב. הוא נמצא מוטל על הכביש וצוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבע את מותו. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה. "מצבו היה קריטי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו"

אזרח זר כבן 40 שרכב על אופניים נהרג היום (שישי) ככל הנראה מפגיעה מכלי רכב בכביש 264 ליד משמר הנגב. הוא נמצא מוטל על הכביש וחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

"כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים מעוכות, בסמוך שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פגיעת ראש, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות והתחלנו בפעולות החייאה, מצבו היה קריטי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו", סיפרו החובש עלא אלהוזייל והפרמדיק גדי אבוחצירה.

לקריאה נוספת:
חיילת נהרגה בתאונה בערבה; ארבעה נפצעו קשה בהתנגשות ליד בית שמש
הרוג ושלושה פצועים בתאונה קטלנית בכביש 358 ליד להב שבנגב

רוכב אופנוע נהרג ליד רהט 15 בפברואר 2019. מד"א
האופנוע שהתרסק, היום/מד"א

ביום ראשון האחרון, שתי נשים נהרגו ו-41 נוספים נפצעו בתאונת דרכים שאירעה בין אוטובוס לכלי רכב מסחרי בכביש 443 סמוך לבית חורון במטה בנימין, לכיוון מודיעין. שניים נפצעו באורח קשה, חמישה באורח בינוני והשאר במצב קל.

בין הפצועים נמצאים גם ילדים ובני נוער. כוחות משטרה וכבאות והצלה פעלו לחילוץ לכודים תחת האוטובוס. צוותי מד"א טיפלו בפצועים, ופינו אותם לבתי החולים. נמשכים מאמצי חילוץ גופותיהם של שני ההרוגים.

עוד באותו נושא

שתי הרוגות ו-41 פצועים בהתהפכות אוטובוס סמוך לבית חורון

לכתבה המלאה
רוכב אופנוע נהרג ליד רהט 15 בפברואר 2019. מד"א
זירת התאונה, הערב/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully