וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצח האישה הבא כבר בדרך": משפחתה של תהילה נגר נגד הסדר הטיעון

14.2.2019 / 21:03

בני המשפחה תקפו את בית המשפט ואמרו כי הם מתנגדים בכל תוקף להסדר שיוביל לאישום בן זוגה לשעבר של תהילה בהריגתה בלבד. בקיבוץ גינוסר סיפרו כי "לכולם היה ברור שמדובר בתיק רצח שייגמר בהרשעה", והזהירו: "עוד שמונה שנים הרוצח יסתובב חופשי"

צילום: אלי אשכנזי, עריכה: טל רזניק

"המשפחה שלנו מרוסקת", סיפר היום (חמישי) יגאל נגר, אביה של תהילה, לאחר ההודעה כי בימים הקרובים יושג הסדר טיעון לפיו בן זוגה לשעבר יואשם בהריגתה בלבד. זאת, בעקבות קשיים ראייתיים להוכחת רצח בתיק. "לא עשינו רעש. נתנו לבית משפט ולצדק לעבוד, והיום הוכח אחרת. הוכח שהפרקליטות והסנגורים מנסים להגן ולהקל על הרוצח. ככה המדינה נלחמת באלימות?", שאל האב.

נגר העיד כי מאז רצח בתו לפני כשנתיים המשפחה נמצאת בטיפולים פסיכולוגיים, והוא עצמו חלה בעקבות הקושי בהתמודדות עם הצער והכאב. "הזמן שלי קצוב, נותרו לי כמה שנים לחיות במקרה הטוב", העיד. "הגוף שלי מחוסל. לקחתי את זה קשה".

לקריאה נוספת בנושא
נפתח משפטו של הנאשם ברצח תהילה נגר: "רוצח שפל, חיית אדם"
הנאשם ברצח תהילה נגר איים: אם תגלי שהכיתי - אפרסם תמונות אינטימיות
מאות ליוו למנוחות את תהילה שנרצחה ליד הכנרת: "אולי זה חלום בלהות"

תהילה נגר, בת 31 שגופתה נמצאה בסמוך למושבה מגדל. 21 בדצמבר 2016. באדיבות המשפחה
המשפחה חשה כאב גדול. נגר/באדיבות המשפחה

גיסה של תהילה, תמיר אחיטוב, סיפר כי עם הידיעה היום כי נרקם הסדר טיעון עם הנאשם ברצח, המשפחה חשה כאב גדול. לדבריו, "פנו אלינו ואמרו שעומד להיות הסדר טיעון, אך אמרנו שאנחנו מתנגדים לכך בכל תוקף. מאוחר יותר הפרקליטות הודיעה לנו שהיא תקבל את ההסדר". אחיטוב העיד כי המשפחה מתקשה לקבל את הבשורה. "עכשיו אנחנו עוד מבינים שההגנה מנסה להוריד את הפרקליטות מהרצון שלהם לבקש 20 שנות מאסר. מנסים לסחוט את המדינה?", הוסיף.

"בקיבוץ כולם בהלם. לכולם היה ברור שמדובר כאן בתיק רצח שיגמר בהרשעה חד משמעית. זו בהחלט הפתעה קשה". אמר מנהל הקהילה בקיבוץ גינוסר, משה שפיצר. "מערכת המשפט פועלת כדי לסגור תיקים? אני מבין שבישראל מי שיש לו כסף קונה רפואה טובה ואת בתי המשפט". שפיצר תקף את בית המשפט ושאל: "איך אפשר לומר שזה לא רצח? מה יגידו, שנפלה לו אבן של 30 ק"ג על הראש שלה? איך ירגישו ההורים שהם יודעים שהרוצח מקבל פרס?".

עוד באותו נושא

רוצץ את גולגולתה של חברתו תהילה נגר - ויואשם בהריגה ולא ברצח

לכתבה המלאה
יגאל נגר אביה של תהילה נגר. אלי אשכנזי
"לקחתי את זה קשה". יגאל נגר, היום/אלי אשכנזי

עוד הוסיף מנהל הקהילה בקיבוץ כי "עכשיו אני כבר לא בטוח שהרוצח יקבל את עונש המקסימום על הריגה. אולי ייתנו לו 15 שנה, ואחרי ניכוי שליש יישארו לו עשר שנים. כלומר, עוד שמונה שנים הרוצח יסתובב חופשי". שפיצר הזהיר כי "המסר שעבר היום שהוא שרצח האישה הבא כבר הוזמן והוא בדרך".

רצח נגר בת ה-31 מקיבוץ גינוסר אירע בדצמבר 2016, כשגופתה נמצאה על ידי עובר אורח סמוך ליישוב מגדל. ריאד רושרוש, תושב הכפר מרר, הואשם בינואר 2017 כי חנק את בת זוגו לשעבר ורוצץ את גולגולתה - עד שמתה. מפרטי כתב האישום עלה אז כי בין השניים התפתחו יחסים אלימים כאשר רושרוש נהג להכות את נגר ואף איים לפרסם תמונות אינטימיות שלה אם תספר על האלימות שהפעיל נגדה. באחת הפעמים היכה אותה באגרופיו, וכשניסתה לנוס מפניו המשיך להכותה והיא פונתה לבית החולים.

ראיד רושרוש בחשוד ברצח תהילה נגר. אלי אשכנזי
"עוד שמונה שנים הרוצח יסתובב חופשי". רושרוש, היום/אלי אשכנזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully