וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח משפטו של הנאשם ברצח תהילה נגר: "רוצח שפל, חיית אדם"

שלומי גבאי

8.2.2017 / 10:56

לבית משפט המחוזי בנצרת הגיע ראיד רושרוש שמואשם ברצח בת זוגו לשעבר מקיבוץ גינוסר. עם כניסתו לאולם התפרצו לעברו בני המשפחה. "שלא ירחמו עליו, שישב כל החיים שלו בכלא", אמר חבר של המשפחה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

בבית משפט המחוזי בנצרת נפתח הבוקר (רביעי) משפטו של ראיד רושרוש, הנאשם ברצח בת זוגו לשעבר תהילה נגר מקיבוץ גינוסר שליד הכינרת. עם כניסתו לאולם, התפרצו בני משפחת המנוחה וקראו לעברו "רוצח שפל, חיית אדם". בסיום הדיון הוארך מעצרו עד 22 במרץ.

"אני בעד שלא ירחמו על הבן אדם הזה", אמר דורון אזולאי, בן הזוג של יסמין, אחותה של תהילה. "יש צמרמורת בכל הגוף, אני לא מסוגל להסתכל על הפרצוף שלו, אפס מאופס, כואב לי ממש. המשפחה בסבל קשה, אין דרך להסביר את הדבר הזה. כואב לי. בעזרת השם שישב כל החיים שלו בכלא ושיסבול כמו הילדה המסכנה. אנחנו נהיה כאן בכל יום, שישב כל החיים שלו בכלא".

לקריאה נוספת:
הנאשם ברצח תהילה נגר איים: אם תגלי שהכיתי - אפרסם תמונות אינטימיות
הותר לפרסום: בן זוגה לשעבר של תושבת גינוסר מואשם ברציחתה
מאות ליוו למנוחות את תהילה שנרצחה ליד הכנרת: "אולי זה חלום בלהות"

הגשת כתב אישום נגד רוצח תהילה נגר. ערן גילווארג
"שיסבול כמו הילדה המסכנה". רושרוש/ערן גילווארג

בבקשת הפרקליטות שהוגשה בחודש שעבר למעצרו של רושרוש עד תום ההליכים נכתב כי הוא היכה את זוגתו ואיים לפרסם תמונות אינטימיות שלה אם תספר על כך. עוד עולה מהבקשה כי ב-12 באוקטובר הכה הנאשם את נגר באגרופיו. היא ניסתה לנוס מפניו, אך רושרוש השיגה והפילה ארצה. הוא המשיך והכה את המנוחה בחלקים שנים בגופה וכתוצאה מכך היא נלקחה למחרת לבית החולים.

בבקשת הפרקליטות מתוארים רגעיה האחרונים של תהילה, בטרם נרצחה בידי הנאשם. "ב-20 בדצמבר 2016, סמוך לשעה 00:45, הגיעו המשיב והמנוחה בג'יפ קרייזלר צ'ירוקי לחניון אספלט הסמוך לכביש 90, מול הכניסה המזרחית ליישוב מגדל, שם, מסיבה שאינה ידועה, החל המשיב לתקוף את המנוחה, בעוד שהמנוחה מנסה להתגונן מפניו. לאחר מכן, דחף הנאשם את המנוחה לשיחים שבצדו המזרחי של החניון, שם חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב – עד שאיבדה את הכרתה. או אז, גרר הנאשם את המנוחה לצדו הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג, רוצץ את גולגלתה וגרם למותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully