וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: בן זוגה לשעבר של תושבת גינוסר מואשם ברציחתה

18.1.2017 / 10:46

חקירת המשטרה שנפתחה עם מציאת גופתה של תהילה נגר בת ה-31 לפני כחודש, העלתה מערכת יחסים אלימה ונצלנית בינה לבין הנאשם, תושב מרר בן 27. לפי כתב האישום, הוא שכנע אותה להיפגש עמה שוב לאחר שנפרדו, חנק אותה למוות והשחית את גופתה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: החשוד מובא לדיון בהארכת מעצרו, בחודש שעבר)

בן זוגה לשעבר של תהילה נגר, תושבת קיבוץ גינוסר בת 31 שגופתה נמצאה בסוף החודש שעבר עם סימני אלימות קשים מול המושבה מגדל, מואשם ברצח שלה ובתקיפתה – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. לבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש על ידי פרקליטות מחוז צפון כתב אישום נגד ראיד רושרוש, תושב כפר מרר בן 27. רושרוש, בן למשפחה נוצרית אמידה ממרר, נעצר כמה שעות לאחר איתור הגופה. בחקירתו מסר בתחילה הכחשה למעורבותו במקרה, ומלבד זאת שמר על שתיקתו במשך כל ימי המעצר.

במסגרת חקירת החשד לרצח, שהוטלה על צוות בראשותו של רב-פקד עופר אוסטה ממחלק הרצח ביחידה המרכזית של המחוז הצפוני במשטרה, נחשפה מערכת יחסים מעוותת בין הנאשם להרוגה, שהתגלתה משיחות טלפון בין השניים ומפרטים נוספים. במשטרה הסבירו כי הנאשם נהג בנגר באלימות, באיומים ובהתעללות, ואילו ניסיונותיה של משפחתה לחלץ אותה מידיו עלו בתוהו. על אף שהנאשם נעצר בעבר, נחקר והורחק ממנה, הוא שכנע אותה להיפגש אתו, ובסיום אותה פגישה הוא מואשם כי רצח אותה.

עוד בוואלה! NEWS:
מאות ליוו למנוחות את תהילה שנרצחה ליד הכנרת: "אולי זה חלום בלהות"
התפתחות ברצח האישה ליד הכנרת; משפחתה: "תהילה הייתה פרח יפה ועדין"
בקיבוץ בצפון מתקשים לעכל את הרצח המסתורי של הצעירה: "טרגדיה גדולה"

תהילה נגר, בת 31 שגופתה נמצאה בסמוך למושבה מגדל. 21 בדצמבר 2016. באדיבות המשפחה
אמה ואחותה סיפרו לחוקרים על מערכת היחסים עם הנאשם. נגר/באדיבות המשפחה

עו"ד שמואל ברזני, המייצג את רושרוש, אמר בתום דיון הארכת המעצר כי "הוא אומר שהוא בהלם, היא הייתה יקרה ללבו". על פי עו"ד ברזני, רושרוש כפר בכל אירוע אלים עם המנוחה. "הייתה ביניהם מערכת יחסים שלא הצדיקה כזה אירוע. אין מניעה, גם לא בכתב האישום", אמר. "ניסו להכניס לכתב האישום אירועים אלימים קודמים וזה משונה, כי המשטרה סגרה את כל התיקים ולא מצאה בהם שום דבר.

"לנסות להכניס את זה לכתב האישום בדלת האחורית זה פשוט להפעיל לחץ לא הוגן באירוע שהוא גם ככה מזעזע", הוסיף. "אם יש טענות – שהמשטרה תפנה לעצמה למה היא סגרה את התיקים האלה ולא מצאה בהם כלום".

הקשר בין הנאשם לנרצחת החל לפני כשנה וחצי, ובדיעבד התברר כי קשר זה היה מלווה בפגיעה קשה מצדו של רושרוש. נגר, לדברי המשטרה, הסתירה זאת במשך תקופה ארוכה מפני משפחתה וחברותיה, וכשנשאלה על החבורות שהופיעו על גופה, טענה כי נפלה ונחבטה. עם זאת, בתחילת חודש אוקטובר האחרון, לאחר שהוכתה קשות בידי הנאשם, הבחינה אמה בפגיעות על גופה. בני המשפחה שכנעו את נגד להגיש תלונה במשטרת טבריה נגד בן זוגה. לאחר הגשת התלונה, בעת שנסעו לקבלת טיפול רפואי, היא נמלטה מבית החולים בטרם נבדקה.

הגשת כתב אישום נגד ראיד רושרוש, רוצח תהילה נגר מגינוסר, בימ"ש מחוזי נצרת. ינואר 2017. ערן גילווארג
הנאשם בבית המשפט בנצרת, היום/ערן גילווארג

רושרוש נעצר בידי שוטרי תחנת טבריה למשך חמישה ימים ובדה גרסה על פציעתה של חברתו. תהילה נגר להמשיך ולשתף פעולה עם חוקרי יחידת אלימות במשפחה וסירבה לשוב ולמסור עדותה לצורך השלמת החקירה. במשטרה אמרו כי בעקבות זאת ובשל העובדה כי לא נבדקה בבית החולים, לא ניתן היה לגבש כתב אישום נגד רושרוש.

לאחר שהשתחרר ממעצר, קיבל צו הרחקה ממנה, למשך שבועיים ונאסר עליו ליצור עמה קשר. בתום תקופה זאת, שהסתיימה עשרה ימים לפני הרצח, הוא חידש עמה את הקשר הטלפוני ושכנע אותה כי עליהם להיפגש שוב, כדי להחזיר את היחסים ביניהם למצב "נורמלי". אחרי עשרה ימים שבהם שוחחו, הם קבעו להיפגש בערב יום שני, ב-19 בדצמבר, כדי לנסוע ביחד לטבריה ושם לרכוש כרטיסי סים לטלפון הסלולרי של נגר, בכדי שתוכל לשמור על קשר עם הנאשם.

הלווית תהילה נגר, קיבוץ גינוסר. 22 דצמבר 2016. ערן גילווארג
נמלטה מבית החולים. הלווייתה של נגר בגינוסר, בחודש שעבר/ערן גילווארג

רושרוש הגיע לגינוסר סמוך לשעה 20:15, בג'יפ השייך למשפחתו, אסף את תהילה והם נסעו לטבריה. לאחר שרכשו כרטיסי סים, השניים ישבו בבית קפה וסמוך לחצות שבו לכיוון גינוסר. בטרם הגיעו לקיבוץ, סטה רושרוש עם המכונית לשולי כביש 90 ומול צומת המושבה מגדל, פנה ימינה לרחבת אספלט חשוכה. שם, על פי כתב האישום, הוא חנק למוות את תהילה, גרר את גופתה לאורך שישה מטרים ורוצץ את גולגולתה באבן שפה גדולה שהייתה במקום. גופתה נמצאה כעבור כשבע שעות נמצאה על ידי פועלים שחלפו במקום, שאחד מהם הבחין ברגליה מבצבצות מבין העשבים.

חוקרי מחלק הרצח של מחוז צפון אספו בזירה ראיות רבות, ובמהלך אותו הבוקר עברו במקום אמה ואחותה של תהילה. כשהבחינו השתיים בפעילות המשטרה ביקשו לדעת אם מדובר בתהילה. הם סיפרו לשוטרים על הנעדרת ועל מערכת היחסים עם הנאשם, ובדיקות DNA העלו כי היא אכן הנרצחת. שוטרים שהגיעו למרר מצאו את המכונית בה נהג הנאשם בליל הרצח. הוא החזיר אותה לבית אחיו ובבוקר גיסתו הסיעה בה את ילדיה לבית הספר. לאחר ששבה, הנאשם העביר את המכונית כמה רחובות הרחק מבית המשפחה. בתוך המכונית נמצאו סימני דם של נגר.

הלווית תהילה נגר, קיבוץ גינוסר. 22 דצמבר 2016. ערן גילווארג
הלווייתה של נגר בגינוסר, בחודש שעבר/ערן גילווארג

הנאשם נעצר לבסוף בכפר עילבון הסמוך, בעסק המשפחתי. מהחקירה עולה כי בני משפחתו כלל לא ידעו על הקשר של בנם עם הנרצחת ולא עלה חשד לקשר כלשהו של אחד מבני המשפחה למקרה. בחקירתו הודה רושרוש כי נפגש עם תהילה, אך טען כי הם נפרדו בטבריה ומאז לא ראה אותה. מאחר שכפר בחשדות, לא שיתף פעולה עם החוקרים ולא שיחזר את הרצח, הוא לא מסר מידע בנוגע למניע לרצח. כתב האישום מבהיר כי בין השניים התקיימת מערכת יחסים אלימה ומעוותת, שכללו יחסי מרות וניצול ושימוש שנגר כחפץ. לדברי המשטרה, כשזו פנתה למשטרה היא עוררה את כעסו של הנאשם, שביקש לקבוע כי הקשר האלים ביניהם הוא נחלתם בלבד ואסור לחלוק זאת עם אחרים.

גופת של צעירה בת כ20 מקיבוץ גינוסר שהוטלה בכניסה למושבה מגדל, 20 בדצמבר 2016. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
בג'יפ נמצאו שרידי דם של נגר. הזירה שבה נמצאה הגופה/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

ראש קהילת גינוסר, משה שפיצר, אמר בעקבות הגשת כתב האישום כי "אותנו מעניין דבר אחד - שימוצה הדין עם הנאשם". לדבריו, "אנו סומכים גם על המשטרה וגם על הפרקליטות ובוודאי על בית המשפט שיעשו את עבודתם נאמנה".

שפיצר הוסיף כי לקהילת הקיבוץ אין קשר עם משפחת הרוצח. "הוא לקח כזו נשמה יפה וטהורה ממשפחה טובה ומבית טוב ופער שם פצע נוראי. מגיע לו הכי רע שאפשר לעשות לו", אמר. "אנחנו תומכים במשפחה, ליבנו עמם וכולנו מקווים שהדין ימוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully