וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות ברצח האישה ליד הכנרת; משפחתה: "תהילה הייתה פרח יפה ועדין"

21.12.2016 / 14:20

תהילה נגר, בת 31 מקיבוץ גינוסר, נמצאה אתמול ללא רוח חיים במושבה מגדל. משפחה קיבלה בהלם את הבשורה הקשה: "היא היתה בחורה מקסימה שכל הזמן חייכה, המשפחה בחלום בלהות", אמר גיסה. ביממה האחרונה חלה התפתחות בחקירה

צילום: דוברות מד"א

האישה שנרצחה אתמול (שלישי) באזור הכנרת היא תהילה נגר, בת 31 מקיבוץ גינוסר. עובר אורח מצא אתמול את גופתה בסמוך למושבה מגדל והזעיק את המשטרה. ביממה האחרונה נרשמה התפתחות משמעותית בחקירה, שעליה הוטל צו איסור פרסום.

קרוביה של נגר אמרו כי היתה דמות חייכנית ואהובה בקיבוץ. "היא היתה פרח יפהפה ועדין, בעלת לב זהב. כל הזמן חייכה. היא היתה בחורה מקסימה שדאגה לכולם", אמר תמיר אחיטוב, גיסה של נגר, בשיחה עם וואלה! NEWS.

הוא הוסיף כי המשפחה מתקשה לעכל האסון מאז קיבלו את הבשורה הקשה. "המשפחה ממוטטת ולא מאמינה למה שקרה. הם מצויים בתוך חלום בלהות. המשפחה מבקשת ממשטרת ישראל וממערכת החוק והמשפט שימצו את הדין עם הפושע הנתעב הזה שרצח את תהילה באכזריות, ומצפים שישב בכלא למשך שארית חייו".

לקריאה נוספת:
שעות אחרי הרצח ליד הכנרת: גופת נערה בת 17 עם סימני אלימות נמצאה בצפון

תהילה נגר, בת 31 שגופתה נמצאה בסמוך למושבה מגדל. 21 בדצמבר 2016. באדיבות המשפחה
"בחורה מקסימה שכל הזמן חייכה". תהילה נגר/באדיבות המשפחה

אחיטוב הוסיף כי במשפחה הרגישו שהנורא מכל קרה ברגע שראו את הכוחות באזור. "אשתי נסעה לעבודה וראתה הרבה ניידות משטרה ואמבולנסים. היא חשדה והרגישה שהיה משהו נורא, והתקשרה אליי. נטלי צעירה מתהילה בשנה והיה ביניהן קשר מיוחד וחזק. אני יצרתי קשר עם המשטרה והיא יצאה לזירת האירוע עם אימא שלהן. הטלפון של תהילה לא היה זמין".

נגר התגוררה עם הוריה בגינוסר ועבדה בסניף הדואר בקיבוץ. "היא היתה בת בכורה, נולדה וגדלה בקיבוץ. נורמטיבית לחלוטין, חייכנית, יפה וטובה. התחושות קשות, לא קל להורים לשמוע שהיא נרצחה באכזריות. המשפחה במצב קשה ואנחנו נעשה הכול כדי ללוות ולתמוך בה. מחכה להם תקופה לא קלה".

עוד באותו נושא

בקיבוץ בצפון מתקשים לעכל את הרצח המסתורי של הצעירה: "טרגדיה גדולה"

לכתבה המלאה
הכניסה למושה מגדל בה נמצאה גופתה של צעירה בת 20, 20 בדצמבר 2016. חטיבת דובר המשטרה
צו איסור פרסום על החקירה. המקום שבו נמצאה הגופה במושבה מגדל, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully