וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירתו של השחקן דן שפירא נפרצה והוצתה, כלבו מת משאיפת עשן

על פי המשטרה, הפורצים חדרו לביתו של השחקן ביפו וגנבו ממנו חפצים, וכשסיימו העלו את הדירה באש. הכלב שהיה לכוד בדירה מת משאיפת עשן. שפירא: "אותו מקרה בדיוק קרה לאחר מכן לשני בתים נוספים ברחוב שלי. הוא היה כלב מדהים. להיפרד מכלב זה לא פשוט"

דירתו של השחקן דן שפירא ביפו נפרצה לפני כחודשיים והוצתה - כך פרסמה היום (רביעי) משטרת ישראל.

על פי החשד, הפורצים נכנסו לבית אשר ברחוב קדם ביפו, גנבו חפצים מהדירה - ובסיום הפעולה שרפו את הדירה ונמלטו מהמקום. למעשה היה קורבן נוסף: כלב המשפחה, אשר נותר לכוד בדירה בזמן שהדירה עלתה באש, מת משאיפת עשן. המשטרה עצרה אמש חשוד במעשה.

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: הפגישה החשאית של נתניהו עם שר החוץ של עומאן
בני, יאיר, אהוד, ציפי ואורלי גם: מדריך חיבורי הבחירות
בדיקת ה-DNA והצלבת הנתונים: כך נעצר החשוד ברצח ורדית בקרקנוט

דן שפירא. אביב חופי
"סמוך ובטוח שהמשטרה תעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר". השחקן דן שפירא/אביב חופי

השחקן דן שפירא אישר את הפרטים. "אכן, לצערי זה קרה לפני כחודש וחצי, בדירה שלי בשכונת עג'מי ביפו", אמר שפירא לוואלה! NEWS, "אותו מקרה בדיוק קרה לאחר מכן לשני בתים נוספים ברחוב שלי, בטווח של כמאה מטר מהבית שלי. שני בתים נוספים נשרפו עד היסוד. גם הם בתים של צעירים יהודים, פחות או יותר בגיל שלי, שחיים ביפו".

הוא הוסיף: "אני יודע שכרגע המשטרה חוקרת את שלושת המקרים, וסמוך ובטוח שהמשטרה תעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר". עוד אמר שפירא: "הכלב שלי נקרא ג'ימי, והוא היה בן 7. האבסורד הוא שכשהוא היה גור הצלתי אותו מאיזה מחסן בעג'מי ביפו. הוא היה איתנו מאז, והוא היה כלב מדהים. להיפרד מכלב זה לא פשוט. מאז כבר עברנו לבית חדש ואנחנו ממשיכים הלאה עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully