וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: נחש שנמצא בחצר בית באוסטרליה ניסה לאכול את הכלב - ובלע וולבי בשלמותו

13.2.2019 / 23:52

בעל הבית המבוהל מצא בחצר ביתו נחש פיתון עצום שניסה לטרוף את כלבו - והסתפק בוולבי, אותו בלע בשלמותו. הוא הזעיק למקום לוכד נחשים שתיעד את הנחש בסעודתו. הנחש נסחף לאזור המגורים בקווינסלנד כתוצאה מהסופות הכבדות שפקדו את האזור

Barcoft tv

תושב קווינסלנד, אוסטרליה, הזעיק בסוף השבוע לביתו לוכד נחשים אחרי שנתקל בנחש פיתון באורך ארבעה מטרים בולע וולבי בחצר ביתו. התושב המבוהל סיפר שהנחש ניסה לאכול לו את הכלב, מגזע רועה גרמני, אולם כשהכלב הצליח לחמוק מהנחש המפלצתי - הוא הסתער על וולבי שנמצא באזור, חנק ובלע אותו. הנחש, כמו גם זוחלים מסוכנים אחרים, הגיעו לאזור מגורים בעקבות השיטפונות הכבדים וסופות המונסון שהכו במקום וסחפו עמם זוחלים מבית הגידול הטבעי שלהם.

במקרה המצמרר שתועד בשישי האחרון בשכונת "פליינג פיש פוינט" ניתן לראות כיצד הנחש מרחיב את פיו ובולע את החיה האומללה בשלמותה. לוכד הנחשים ג'ון בויצ'ר בן ה-43 סיפר לדיילי מייל: "כשהגענו חשבתי לעצמי: 'וואו, זה נחש ענק'. זה היה מאתגר להעביר משם את הנחש מבלי להלחיץ אותו כדי שלא יפלוט החוצה את הוולבי. עם כל השיטפונות שעברו עלינו, הנחש ככל הנראה יצא החוצה לחיפוש אחר מזון וכך מצא את עצמו בסוף באזור מגורים. בעל הבית שהזעיק אותנו נשמע מודאג, אחרי שהנחש ארב לכלבו מגזע רועה גרמני, שנחשב נדיר מאוד באזור הזה".

צפו ברגע המצמרר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully