וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד יוצא דופן של 11 קרפדות רוכבות על נחש הוא ממש לא מה שאתם חושבים

20.1.2019 / 9:33

סרטון ויראלי של 11 קרפדות לוקחות טרמפ על נחש פיתון במהלך סערה חימם לכל הצופים את הלב, אבל מתברר שמה שעומד מאחורי ההחלטה של הקרפדות להתיישב על הנחש הוא יותר נורא מכל דבר שיכולנו לחשוב עליו

TWITTER

נחש טוב לב נשא על גופו 11 קרפדות מסכנות כדי להצילן משיטפון, כך חשב כל מי שצפה בסרטון הזה שצולם בליל הסילבסטר האחרון בצפון אוסטרליה. זו בין הפעמים היחידות שנחש מצליח למשוך אליו תשומת לב חמימה כזו, אך האם זה באמת מה שקורה בסרטון הזה?

פול מוק, חקלאי מקונונורה בן 45, קלט בחצר האחורית של ביתו קרפדות קנים מתיישבות על גופו החלקלק של נחש פיתון באורך 3.5 מטרים, המוכר לאנשי האזור כמונטי. הוא האמין שקבוצת הקרפדות תפסה טרמפ על גב הפיתון עקב הסערה במקום שממטריה יצרו מיני שטפון שהגיע לגובה של 68 מ"מ באותו ערב. הסערה הוציאה את הקרפדות ממקומות המסתור שלהן - ואלו בחרו להתיישב אחת אחרי השניה לכל אורכו של מונטי. פול סיפר: "הייתי בשוק שנתקלתי ככה בנחש הזה. בגלל מזג האוויר הגרוע כמעט דרכתי עליו. אין לי מושג מדוע הקרפדות היו על הגב שלו כי ברור לי שהן יודעות לשחות. הן בטח נמשכו לריח שלו". זו לא הפעם הראשונה שפול נתקל בנחש מונטי, הוא אפילו הוציא אותו פעם מביתו, אבל הוא מעולם לא ראה אותו בסיטואציה מוזרה כל כך. "אני לא יודע לאן הוא הלך אחרי זה", הוסיף פול, "אני מניח שיש לו בית קטן בעשבים שליד הבית".

קרפדות על גב נחש. צילום מסך
קפרדות תועדו על גב נחש פיתון - אבל מה הן עשו שם?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: נחש בולע קרפדה חיה בשלמותה בזמן שהיא נאבקת על חייה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully