וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "האידיוט" שהחליט לתקוף את "הנחש הכי גדול שתועד אי פעם"

18.12.2018 / 8:36

אדם קלט נחש גדול מימדים באורך של עשרה מטרים, צילם אותו להנאתו ואז החליט להתקרב אליו בצורה מאיימת, ונאלץ לנוס על חייו. צפו בזוחל האימתני, וב"אידיוט" שמתנהג בצורה חסרת היגיון

UFO Today

זה מתחיל כמו סרטון נחשים סטנדרטי, כשנחש עצום נראה זוחל לאטו על דרך חול צדדית. "זה ככל הנראה הנחש הכי עצום שתועד אי פעם", נשמע קול אומר בפתיחת הסרטון המוזר (שלא ידוע היכן או מתי הוא צולם), בזמן שהזוחל האימתני ממשיך במסע שלו על שביל העפר.

ואז האדם מתקרב לנחש, הפרופורציות קצת מתגלות, והנחש העצום והעבה נחשף במלואו - באורך של כעשרה מטרים - אך הצלם נראה בטוח בעצמו מדי, חסר פחד, חסר כבוד, חסר מודעות לעוצמתו של הנחש וליכולותיו, והמצלמה מתקרבת יותר ויותר לנחש הענקי.

עוד בנושא
תיעוד קשה לצפייה: חשוד באונס נהרג בידי נחש ארסי בו השתמש כדי לאיים על קורבנו
איזה פחד: נחש פיתון ענקי צנח מהתקרה באמצע הישיבה של עובדי בנק
מדהים: כך הגיבו שלושה ילדים כשנחש ענק תקף את כלבם

אדם תוקף נחש ענק. UFO Today, צילום מסך
איזה מין בן אדם לא מפחד מהמפלצת הזאת? הנחש/צילום מסך, UFO Today

ואז, לפתע, הנחש משנה זווית, מסיט את גופו לעבר הצלם, ומתחיל לזחול בכיוונו. הצלם קולט את הסכנה, וסוף סוף מגיב בהיגיון: מתחיל להימלט ונס בבהלה. למרבה המזל, הנחש החליט שוב לשנות כיוון, וזוחל לעבר מעמקי אגם.

מתברר שההערכה הראשונית היא נכונה: ייתכן שזה באמת הנחש הכי גדול מסוגו שתועד במצלמה. על פי ספר השיאים של גינס הנחש הכי גדול שתועד בשבי היה פיתון באורך 7.67 מטר.

הסרטון זכה לאלפי צפיות ברשתות החברתיות, וכצפוי, אנשים לא התרגשו מהנחש ומגודלו, אלא דווקא מהצלם "האידיוט", כדברי המגיבים, שאחד מהם תהה: "הנחש עושה את מה שהוא אמור לעשות, אבל מה איתך, לעזאזל?".

  • עוד באותו נושא:
  • נחש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully