וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''הרס לי את החיים'': כבאי בכיר חשוד בביצוע עבירות מין

12.2.2019 / 20:52

הצהרת תובע הוגשה נגד תושב הצפון החשוד בביצוע עבירות מין חמורות באחיינתו לפני 20 שנה, מאז שהייתה בת תשע. לדברי החשוד, מדובר בניסיון סחיטה על רקע סכסוך כספי במשפחה. על פי החשד, לפחות אחד המקרים אירע בחדר המנוחה בתחנת הכבאות

הצהרת תובע נגד תושב הגליל המערבי כבאי כבן 50 בחשד לביצוע עבירות מין בקרובת משפחתו לאורך שנים בהיותה קטינה. עיבוד תמונה
"ההאשמות על רקע סכסוך כספי במשפחה''. כבאי בכיר מהצפון/עיבוד תמונה

בבית משפט השלום בקריות הוגשה היום (שלישי) הצהרת תובע נגד כבאי בכיר לקראת העמדתו לדין בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בקרובת משפחתו, לאורך כארבע שנים, מאז שהייתה בת תשע. האירועים התרחשו לכאורה לפני כ-20 שנה. לאחר שלאחרונה הוגשה נגדו תלונה במשטרה, נפתחה חקירה בעניינו. הוא נעצר ומעצרו הוארך פעם אחר פעם על ידי בית המשפט. ביום שישי צפויה פרקליטות מחוז חיפה להגיש כתב אישום בעניינו בבית המשפט המחוזי בחיפה, לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים.

הילדה היא כיום אישה כבת 30, נשואה ואם לשני ילדים. לפני כשבועיים היא פנתה לתחנת המשטרה בנהריה וסיפרה כי לפני כשני עשורים אנס אותה קרוב משפחתה וביצע בה עבירות מין חמורות נוספות. החשוד תושב הגליל המערבי, כבן 50, נשוי ואב לשלושה. על פי החשד לפחות אחד המקרים אירע בחדר המנוחה בתחנת הכבאות. "הוא הרס לי את החיים'', טענה המתלוננת בפני החוקרים. מהמשטרה נמסר כי ממצאי החקירה מחזקים את החשד נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
בלי מסילות, קרונות או תשתיות: גם ברכבת מודים - התקלות "ימשכו שנים"
לא חלופה, גופה: טקס ההלוויה האירי של מפלגת העבודה
ההייטקיסטית, המושבניק והחשיש המרוקאי: המשטרה סיכלה הברחת ענק

תחנת כיבוי בראשון לציון. נמרוד סונדרס
אחד המקרים אירע בתחנת הכיבוי/נמרוד סונדרס

לטענת החשוד, התלונה במשטרה התקבלה על רקע סכסוך ירושה בין אשתו לבין אחותה, שבתה היא המתלוננת נגדו ועל כן מדובר בסחיטה. בנוסף לכך, החשוד מגייס כספים לצורך השתלת כליה כשמצבו הרפואי קשה מאוד. החשוד עצור במתקן רפואי של שב''ס במרכז רפואי.

משה אביטל, עורך דינו של החשוד, מסר כי ''מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות נגדו וטוען לחפותו המלאה בדבר החשדות המיוחסות לו. מאחר וטרם הוגש כתב אישום, חומר הראיות אינו בידיי. לאחר שנקבל את חומר הראיות נלמד אותו. בכל חקירותיו הוא כפר במיוחס לו וגם בעימות שנערך במהלך החקירה. פעם אחר פעם אמר שהוא אדם ללא עבר פלילי ומעולם לא ביצע כל עבירה פלילית ובטח שלא כה חמורה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עורך דין משה אביטל. יואב איתיאל
"חושש לחייו מאחר שמדובר באדם חולה". עו"ד אביטל/יואב איתיאל

עוד הוסיף אביטל כי "אני מאוד חושש לחייו מאחר שמדובר באדם חולה מאוד אשר עתיד לבצע השתלת כליה, הוא החל בכל התהליך וכאשר הוא נמצא מאחורי סורג ובריח אני חושש לחייו". לשאלת וואלה! NEWS אם הוא חושש שהפרסום הציבורי שהוא קיבל לאחרונה עורר את העניין בו, השיב עורך דינו כי ''הטענה הזו תיבחן ונבדוק אותה לאחר קבלת חומר הראיות''.

(עדכון ראשון 20:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully