וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לפני הניתוח בראש: בני הזוג הגרושים נישאו מחדש בביה"ח

12.2.2019 / 21:18

במשך 13 שנים מרים לסרי בקושי החליפה מילה עם בעלה לשעבר, אך לאחרונה שמעה מילדיהם על כך שהוא חלה בסרטן כתוצאה מטיפולי הגזזת שעבר עם עלייתו ארצה. אחרי שהגיעה לסעוד אותו בבית החולים איכילוב נענתה לבקשתו להינשא לה: "לא משנה מה עברנו, אני כאן בשבילך"

עריכה: שניר דבוש

בני זוג שהתגרשו לפני 13 שנה נישאו היום (שלישי) מחדש, יום לפני ניתוח גדול שהבעל, החולה בסרטן, צפוי לעבור מחר בראשו. חדר הישיבות במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים איכילוב בתל אביב הפך לאולם חתונות ואליו הגיעו בני משפחתם של בני הזוג ואנשי הצוות הרפואי.

מרים ומיכאל לסרי, זוג עולים ממרוקו שלהם ארבעה ילדים ונכדים, התחתנו לפני 43 שנה. לפני 28 שנה החליטו להתרגש. "כבר לא היה טוב לי ובסוף הצלחתי לאזור אומץ ולבקש גט", סיפרה מרים. "אחרי הגירושים, הייתי קמה באמצע הלילה ומסתכלת על הגט רק כדי לראות שזה אכן קרה ואמיתי".

במשך כל השנים שעברו מאז הגירושים היו בני הזוג הגרושים בנתק, אך לאחרונה חלה הבעל לשעבר בסרטן בראשו. לפי הודעת בית החולים, המחלה נובעת ככל הנראה מהטיפול בגזזת שקיבל עם עלייתו ארצה בימי קום המדינה. מאז, הוא עבר ניתוחים בראשו להסרת הגידול שהולך ובא כל פעם מחדש. מחר הוא ייכנס לניתוח גדול נוסף.

עוד בוואלה! NEWS:
מסע הצלב האחרון: בוקר היציאה לקרב של אבי גבאי והעבודה
האם נעצרה: נקבע מותו של הילד בן הארבע שטבע בביתו באילת
הפילו מטופלת וגרמו לה שבר: שתי עובדות בהוסטל נאשמות בתקיפה

מרים ומיכאל לסרי התחתנו לפני 43 שנה, התגרשו והתחתנו שוב לאחר שהבעל חלה בסרטן. דוברות איכילוב, אתר רשמי
"הוא הגבר של חיי". בני הזוג לסרי מתחתנים/אתר רשמי, דוברות איכילוב

כשמרים שמעה על כך שחלה לפני כמה שבועות מילדיהם המשותפים, היא שברה נתק של שנים והרימה לו טלפון: "לא משנה מה עברנו, אתה האבא של הילדים שלי ואני כאן בשבילך".

מיכאל, שכבר היה עייף מהטיפולים הקשים, דמע למשמע דבריה. היא התייצבה בחדר במחלקה הסיעודית והחלה לסעוד אותו. בעת אשפוזו במחלקה הנוירוכירורגית באיכילוב היא הסכימה לבקשתו להינשא לו מחדש. "הוא אמר שהוא לא יעבור את הניתוח אם לא אתחתן איתו שוב", סיפרה. "לא מסרבים לבקשה של אדם חולה. הוא ביקש סליחה וסלחתי. מחקתי כל מה שהיה ומסתכלת רק על עכשיו ומה שיהיה".

על החלטתה להתחתן איתו למרות מצבו הרפואי אמרה: "אין יותר הקרבה גדולה מזו ואני יודעת למה אני נכנסת אבל זו אני. הלב והמצפון שלי לא מאפשר לי אחרת. בסופו של דבר, אחרי הכול, הוא הגבר של חיי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מרים ומיכאל לסרי התחתנו לפני 43 שנה, התגרשו והתחתנו שוב לאחר שהבעל חלה בסרטן. דוברות איכילוב, אתר רשמי
המחלקה הפכה לאולם חתונות. מרים ומיכאל לסרי/אתר רשמי, דוברות איכילוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully