וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרד מההגה בגיל 97: הנסיך פיליפ מוותר על הרשיון אחרי התאונה

10.2.2019 / 10:29

בעלה של המלכה אליזבת הפקיד את רשיוני בידי המשטרה, אחרי שהתנגש במכונית בחודש שעבר וגרם לפציעתן של שתי נשים. הוא אף קיבל אזהרה מהמשטרה

התאונה של הנסיך פיליפ/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

הנסיך פיליפ בן ה-97 ויתר על רישיון הנהיגה שלו אחרי התאונה שעבר בחודש שעבר - כך נמסר אתמול (שבת) מארמון בקינגהאם. בעלה של המלכה אליזבת לא נפצע בתאונה ב-17 בינואר כשג'יפ הלנד רובר שלו התהפך בהתנגשות עם מכונית נוסעים בסמוך למגורי משפחת המלוכה בסנדרינגהאם שבמזרח אנגליה.

"אחרי בחינה זהירה, הדוכס של אדינבורו קיבל את ההחלטה להחזיר את רשיון הנהיגה שלו מיוזמתו", נמסר מהארמון. המשטרה בנורפולק אישרה כי הנסיך הפקיד את רישיונו בידי השוטרים, והיא תעביר אותו לרשויות הרישוי של בריטניה. המשטרה הוסיפה כי חקירת התאונה הועברה לידי שירותי התביעה המלכותית.

לקריאה נוספת בנושא
מעורב בתאונה, נוסע בלי חגורה: הנסיך פיליפ משתולל בכבישים
הנסיך פיליפ התנצל בפני האישה שפצע בתאונה: "מלא חרטה"

הנסיך פיליפ, דצמבר 2011. רויטרס
הסיע בעבר את הזוג אובמה. הנסיך פיליפ/רויטרס

בתאונה נפצעו שתי הנשים שנסעו במכונית, שבה היה גם תינוק בן תשעה חודשים. עדי ראיה אמרו כי פיליפ יצא לכביש הראשי מחניה. הנסיך, שאמר כי הוא סונוור בעת התאונה, קיבל גם אזהרה מהמשטרה אחרי שנצפה נוסע ללא חגורת בטיחות יומיים אחרי התאונה.

פיליפ, הידוע בפליטות פה רבות בעבר, פרש מהחיים הציבוריים ב-2017, אולם הוא לעתים מופיע לצד רעייתו בת ה-92 בטקסים רשמיים. בבריטניה אין חוק הקובע גיל מקסימלי לנהיגה, אולם בני 70 ומעלה חייבים לחדש את רישיונם מדי שלוש שנים.

ב-2016, בעת ביקור רשמי של נשיא ארצות הברית ברק אובמה ורעייתו מישל, הסיע אותם פיליפ לארוחה בארמון ווינדזור. "מעולם לא נסעתי עם הדוכס מאדינבורו, אבל אני יכול לומר שזו הייתה נסיעה חלקה", אמר אז אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully