וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורב בתאונה, נוסע בלי חגורה: הנסיך פיליפ משתולל בכבישים

20.1.2019 / 10:33

בעלה של מלכת בריטניה בן ה-97 לא מפסיק לייצר שערוריות: אחרי שמכוניתו התהפכה בהתנגשות עם כלי רכב אחר, הוא שב להגה ונצפה נוסע ללא חגורה. המשטרה שלחה אזהרה לבן המלוכה הקשיש, שפרש מהחיים הציבוריים

התאונה של הנסיך פיליפ/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

משטרת בריטניה שלחה אזהרה לנסיך פיליפ בן ה-97, בעלה של המלכה אליזבת, אחרי שהוא צולם כשהוא ככל הנראה נוסע ללא חגורת בטיחות - יומיים בלבד אחרי שהיה מעורב בתאונת דרכים.
עיתוני הממלכה פרסמו תמונות של פיליפ נוסע בג'יפ לנד רובר חלופי באחוזה סנדרינגהם בנורפולק, כשנראה שהוא לא חוגר חגורת בטיחות בזמן שהוא נוסע בכביש ציבורי.

"אנחנו מודעים לתמונות", מסר דובר מטעם המשטרה המקומית. "הנהג קיבל אזהרה מתאימה וזה בהתאם להליך הסטנדרטי שלנו כשמגיעות לידינו תמונות שמתעדות סוג כזה של עבירה". דובר מטעמו של הנסיך הקשיש, שבשנה שעברה פרש מהחיים הציבוריים, אמר על התקרית אתמול: "זה עניין של משטרת נורפולק".

זירת תאונה שבה היה מעורב הנסיך פיליפ במזרח אנגליה, 18 בינואר 2019. רויטרס
איש לא נפגע בצורה משמעותית. זירת התאונה, חמישי/רויטרס

ביום חמישי נמלט הנסיך ללא פגע מתאונת דרכים, כשמכוניתו התהפכה אחרי שהתנגש במכונית אחרת בסמוך לאחוזתו בסנדרינגהם. הנהגת השנייה, בת 28, סבלה מחתכים בברכך ונוסעת נוספת בכלי הרכב, שבו היה גם פעוט בן תשעה חודשים, שברה את הזרוע שלה. הן נלקחו לבית חולים, אך שוחררו מאז.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הנסיך פיליפ, דצמבר 2011. רויטרס
הנסיך פיליפ, 2011/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully