וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך פיליפ התנצל בפני האישה שפצע בתאונה: "מלא חרטה"

27.1.2019 / 15:46

בצהובון המירור פורסם מכתב ששלח בן המלוכה בן ה-97 לנוסעת במכונית שבה התנגש, אחרי שזו התלוננה של קיבלה יחס. "הייתי די מזועזע אחרי התאונה"

התאונה של הנסיך פיליפ/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

הנסיך פיליפ שלח מכתב התנצלות לאישה שנפצעה בתאונת דרכים שבה היה מעורב בשבוע שעבר - כך דווח היום (ראשון) ב"סנדיי מירור". בעיתון פורסם עותק של המכתב ששלח בן המלוכה הבריטי בן ה-97 לאמה פיירוות'ר, ששברה את הזרוע שלה כשהמכונית שלה התנגשה בג'יפ הלנד רובר של פיליפ.

"אני רוצה שתדעי כמה אני מצטער על חלקי בתאונה, אני רק יכול לדמיין שלא הצלחתי לראות את המכונית מגיעה ואני מלא חרטה על ההשלכות שלה", נכתב במכתב, שנחתם על ידי "פיליפ" בעט כחול. האישה התלוננה בפני הצהובון בשבוע שעבר כי היא לא קיבלה התנצלות מהנסיך, "הייתי די מזועזע אחרי התאונה, אבל גיליתי לשמחתי כי אף אחת מכן לא נפצעה באורח קשה", כתב פיליפ במכתב, שנשלח ב-21 בינואר. "מאז גיליתי שסבלת מזרוע שבורה. אני מצטער עמוקות על התאונה הזו".

התאונה ב-17 בינואר, שבה הוא לא נפצע, העלתה שאלות לגבי יכולתו של פיליפ בפרט ושל קשישים בכלל להמשיך לנהוג. היא קרתה כשהוא יצא מכביש צדי אל כביש מרכזי בסמוך לאחוזה הכפרית בנורפולק, שבמזרח אנגליה. בנוסף לפיירוות'ר, נהגת מכונית הקאיה שבה נסעה סבלה מחתכים בברכה. פיליפ פרש ב-2017 מהחיים הציבוריים בשל גילו ומצבו הבריאותי.

ימים לאחר התאונה, צולם פיליפ נוהג במכונית חלופית באחוזה הפרטית של אשתו, המלכה אליזבת, באחוזת סנדרינגהאם, כשהוא ללא חגורה. הוא זכה על כך לאזהרה מצד המשטרה.

זירת תאונה שבה היה מעורב הנסיך פיליפ במזרח אנגליה, 18 בינואר 2019. רויטרס
איש לא נפצע קשה בתאונה. זכוכיות מנופצות בזירה, החודש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully