וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה בחיפה: בתיה"ס היסודיים והגנים לא נפתחו בעקבות העיצומים

8.2.2019 / 14:21

ועד העובדים הודיע על התרחבות השביתה מעבר לגני הילדים, מאחר והמשא ומתן עם ההנהלה לא צלח. יו"ר הוועד במכתב ל-5,500 העובדים השובתים: "תמיכתם הכרחית. כוחנו ועוצמתנו באחדותנו"

צילום: יואב איתיאל, וואלה!,NEWS, עריכה: ניר חן

נוסף לגני הילדים בחיפה, גם מוסדות החינוך היסודיים, למעט החינוך המיוחד, לא נפתחו היום (שישי), זאת בעקבות הודעת ועד העובדים כי המשא ומתן עם ההנהלה לא צלח גם אמש. ועד העובדים מאשים את ראשת העיר עינת קליש רותם כי אינה מכבדת הסכמים קיבוציים ואף גורמת לעומס חריג על העובדים. קליש רותם מצדה טוענת כל העניין הוא בכלל ''תרגיל של משרד יח''צ תל אביבי".

במכתב שהוציאו ראשי הועד אתמול בלילה נכתב כי "בהתאם להנחיית הסתדרות המורים, בתי הספר היסודיים לא יקלטו תלמידים, כולל כיתות החינוך המיוחד המשולבות בבתי הספר היסודיים, כמו גם חטיבות הביניים העצמאיות 'דגן' ו'רעות' ".

במכתב הודגש כי הצהרונים בגני הילדים והמועדוניות בבתי הספר היסודיים יפעלו כרגיל, "להוציא את המועדוניות הבאות המופעלות על ידי עובדי עירייה בבתי הספר היסודיים: שלווה, דרור, יבניאלי, חופית, גורדון, ליאו בק".

גן החיות והמוזיאונים פתוחים בחינם לתושבי חיפה בהצגת תעודת זהות.

עוד בוואלה! NEWS
שביתה בגני הילדים גם היום: עיצומי עובדי עיריית חיפה נמשכים
משאיות זבל בעירייה ואשפה ברחוב: השביתה שמסעירה את חיפה

שביתת עיריית חיפה, 6 בפברואר 2018. יואב איתיאל
שלט המודיע על שביתה בעירייה/יואב איתיאל

בחודש שעבר הכריז וקנין על סכסוך עבודה בגיבוי של יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר דוד ויו"ר מרחב חיפה בהסתדרות, משה מזרחי. ההכרזה אפשרה לו את השביתה הכללית בעיר. מול רחבת בניין העירייה הציבו אתמול העובדים משאיות זבל שחסמו את הכניסה הראשית למבנה.

"לא אכנע לוועד", אמרה שלשום בתגובה קליש רותם. בציוץ בטוויטר התנצלה ראשת העיר בפני התושבים על הסבל הנגרם להם, הבטיחה כי היא מחויבת להם והכריזה: "זו האחריות שלי. הבטחתי להוריד את הארנונה שהיא הכי גבוהה בארץ וזה מחייב להפסיק לנפח את המנגנון העירוני בג'ובים. המחיר: הוועד נלחם בי ואתם משלמים את המחיר".

(עדכון ראשון: 01:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully