וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה בגני הילדים גם היום: עיצומי עובדי עיריית חיפה נמשכים

7.2.2019 / 8:55

ועד העובדים הודיע על המשך השביתה במחאה על הפגיעה בתנאי העסקתם עד להודעה חדשה. בתי הספר היסודיים והתיכוניים פועלים כסדרם. יו"ר הוועד כתב ל- 5,500 העובדים השובתים: "תמיכתם הכרחית. כוחנו ועוצמתנו באחדותנו"

צילום: יואב איתיאל, וואלה!,NEWS, עריכה: ניר חן

גני הילדים בחיפה, למעט החינוך המיוחד, לא נפתחו היום (חמישי) בעקבות המשך שביתת ועד עובדי העירייה. בתי הספר היסודיים והתיכוניים פועלים כסדרם. ועד העובדים מאשים את ראשת העיר עינת קליש רותם כי אינה מכבדת הסכמים קיבוציים ואף גורמת לעומס חריג על העובדים. קליש רותם מצדה טוענת כל העניין הוא בכלל ''תרגיל של משרד יח''צ תל אביבי".

בהודעה שהופצה הבוקר ל-5,500 עובדי העירייה כתב יו"ר הוועד דוד וקנין כי "ברצוני להודות לך באופן אישי על הירתמותך לשביתה אתמול. לאור התנהלות הנהלת העירייה אנו נאלצים להמשיך את השבתת העירייה היום עד להודעה חדשה. תמיכתכם הכרחית לשמירה על מקום עבודתנו. כוחנו ועוצמתנו באחדותנו".

הצהרונים בגני הילדים והמועדוניות בבתי הספר היסודיים יפעלו כרגיל, להוציא את המועדוניות שמופעלות על ידי עובדי העירייה: שלווה, דרור, יבניאלי, חופית, גורדון וליאו בק.

עוד בוואלה! NEWS:
פוטין לא מחכה שישמידו לו את הטילים: הנשק שובר השוויון בסוריה
קצין הנפגעים שחולם לעזור לנכים: מועמד הליכוד שיחליף את איוב קרא
הוציאו את המעילים: סופ"ש חורפי וקר מהרגיל בדרך | מזג אוויר

שביתת עיריית חיפה, 6 בפברואר 2018. יואב איתיאל
שלט המודיע על שביתה בעירייה/יואב איתיאל

בחודש שעבר הכריז וקנין על סכסוך עבודה בגיבוי של יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר דוד ויו"ר מרחב חיפה בהסתדרות, משה מזרחי. ההכרזה אפשרה לו את השביתה הכללית בעיר. מול רחבת בניין העירייה הציבו אתמול העובדים משאיות זבל שחסמו את הכניסה הראשית למבנה.

"לא אכנע לוועד", אמרה אתמול בתגובה קליש רותם. בציוץ בטוויטר התנצלה ראשת העיר בפני התושבים על הסבל הנגרם להם, הבטיחה כי היא מחויבת להם והכריזה: "זו האחריות שלי. הבטחתי להוריד את הארנונה שהיא הכי גבוהה בארץ וזה מחייב להפסיק לנפח את המנגנון העירוני בג'ובים. המחיר: הוועד נלחם בי ואתם משלמים את המחיר".

עוד באותו נושא

משאיות זבל בעירייה ואשפה ברחוב: השביתה שמסעירה את חיפה

לכתבה המלאה
שביתת עיריית חיפה, 6 בפברואר 2018. יואב איתיאל
משאיות זבל חוסמות את הכניסה לבניין העירייה, אתמול/יואב איתיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully