וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוסע בזמן" חושף: זו הנשיאה האחרונה והטובה ביותר של ארה"ב

10.2.2019 / 9:12

"נוסע בזמן" שחזר משנת 2047 הפיץ סרטון בו הוא חוזה את העתיד: החל מהנשיאה הפורמלית האחרונה של ארצות הברית, הגילוי של החייזרים (שלא יגיעו מהחלל החיצון) הרובוטים שישנו את החיים שלנו והקמתה של מדינה גלובלית אחת חזקה. וגם: איפה שמענו על זה בעבר?

APEXTV

בחודשים האחרונים נתקלנו בתופעה שנקראת נואה - בחור שטוען שהוא נוסע בזמן שחזר משנת 2030 ומדי פעם מגיח בערוץ היוטיוב APEXTV כדי לספר לנו מה יקרה בעתיד הקרוב והרחוק יותר. אלא שכעת צץ לו מתחרה - אדם בשק אדם ארצ'ון שטוען באותו ערוץ כי היה בשנת 2045 - ויש לו חדשות טובות ורעות.

הטענה הכי משמעותית של ארצ'ון היא כי הנשיאה הפורמלית האחרונה של ארצות הברית תהיה נכדתו של פעיל זכויות האדום ד"ר מרתין לותר קינג ג'וניור: "הנשיאה הפורמלית האחרונה היא יולנדה קינג", טוען ארצ'ון בסרטון, "היא הנשיאה הטובה ביותר שארצות הברית ידעה אי פעם". אגב, הטענה הזו הועלתה גם על ידי נואה בעבר, הוא טען שהיא תהפוך לנשיאה בשנת 2020 - מה שקצת בעייתי כי ראשית, כיום היא בת תשע, מה שאומר שבשנת 2030 היא תהייה בת 21 והחוק בארצות הברית מאפשר להבחר לנשיאות רק מגיל 35.

עוד בנושא:
"הנוסע בזמן" מזהיר מהמלחמה הבאה ומגלה מה יקרה ב-2019
הנוסע בזמן משנת 2030 פגש את עצמו וגילה פרטים מטרידים

יולנדה קינג, נכדתו של ד"ר מרתין לות'ר קינג. Andrew Harnik, AP
זו הנשיאה האחרונה? יולנדה קינג/AP, Andrew Harnik

לטענת נואה, החוק הזה עומד להשתנות ויולנדה תהייה הראשונה שתבחר לנשיאות בגיל 21, אולם מכיוון שלא צפויות להתקיים בחירות בשנת 2030 אלא רק ב-2028, הדרך היחידה שלה להפוך לנשיאה ב-2030 היא אם היא תהייה סגנית הנשיא (כבר בגיל 19) ותחליף אותו בעקבות מותו או עזיבתו את התפקיד.

עוד באותו נושא

הנוסע בזמן שחזר מ-2045 עם הוכחה טוען: האנושות בשנותייה האחרונות

לכתבה המלאה

צפו בעדות המלאה של ארצ'ון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully