וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסע בזמן שחזר מ-2045 עם הוכחה טוען: האנושות בשנותייה האחרונות

8.11.2018 / 8:25

הבחור הזה טוען שבקרוב הכל עומד להשתנות ובעוד 27 שנה בלבד בני האדם והרובוטים פחות או יותר יתאחדו, ורוב אוכלוסיית העולם תגור בערי ענק. וזה לא כל מה שהיה לו לספר

APEXTV

שמתם לב שרוב האנשים שחוזרים מהעתיד (כביכול), מביאים איתם נבואות זעם על עתיד אפל יותר? ובכן, לצערנו גם הסיפור הבא מערב מסע בזמן ומסקנות לא ממש אופטימיות ממה שמצפה לנו.

כמו רבים אחרים, גם הסרטון הזה מגיע מערוץ היוטיוב הנישתי APEX TV, ובו מדבר גבר שחזר (לטענתו) מהשנה 2045, וכעת הוא מתחבא כעת מסוכנים שרודפים אחריו. אז מה יקרה בעוד 27 שנה? ובכן, "בני אדם ורובוטים יתאחדו. נחיה כיישות אחת. אינטילגנציה מלאכותית תשלוט בעולם, לא יהיו יותר מדינות. בעתיד לא תהיה לנו פרטיות, העתיד יהיה מאוד שונה, אבל לאו דווקא לרעה".

לטענת הנוסע בזמן, מסע בזמן לא זמין לציבור הרחב, אף שגם כעת אנשים יכול לנוע קדימה ואחורה: "אני מדען ואני עובד על המכונות הללו, שישוחררו לציבור באופן פומבי ב-2028". אבל זה לא הכל: הגבר אף הביא איתו סרטון, לטענתו, מהשנה 2045, ובו ניתן לראות מכוניות מעופפות וגורדי שחקים עצומים. "בעתיד רוב האנושות תגור במגה-ערים, ערים עצומות שכמעט אי אפשר לתאר שקיימות", הוא מספר.

עוד בנושא:

נמצאה ההוכחה למסע בזמן? אדם תועד "משגר את עצמו לעתיד"
האדם שנסע בזמן לשנת 8973 נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף
נוסע בזמן ב"חשיפה" מדהימה: הנאצים הובסו במלחמת העולם השנייה בגלל מכונת זמן

  • עוד באותו נושא:
  • מסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully