וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם שנסע בזמן לשנת 8973 נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף

11.10.2018 / 11:22

וויליאם טיילור חשף מוקדם יותר השנה תחזיות מפתיעות במיוחד על גורל האנושות בעתיד המאוד רחוק - שנת 8973, שם ביקר לדבריו במסגרת פרויקט סודי של ממשלת בריטניה. סיפוריו אומתו השבוע בבדיקת פוליגרף שתועדה במצלמות וגרמה גם לספקנים הכי גדולים להאמין

ApexTV

בפברואר השנה חשף בפנינו וויליאם טיילור כיצד נסע בזמן לשנת 8973 ופגש שם רובוטים אלמותיים שחיים בעולם אוטופי נטול מלחמות ומחלות. רובנו גיחכנו והמשכנו הלאה. כעת וויליאם חוזר לסיבוב נוסף והפעם הוא רוצה שתיקחו את הדברים שלו ברצינות. איך? הוא מספר שוב על מסעותיו כשהוא מחובר למכונת אמת. להפתעתנו, הוא נמצא דובר אמת לאורך כל הריאיון. אבל אל תשימו את כל הז'יטונים שלכם עליו עדיין - חכו.

בואו נרענן את זיכרונכם בתחזיות העתידיות שלו. לדבריו, במסגרת פרויקט סודי של ממשלת בריטניה שנערך בשנת 2005, הוא נשלח לשנת 8973 - שם כבר לא חיים בני אדם רגילים אלא רק רובוטים דמויי אדם המתקשרים זה עם זה בטלפתיה. לדבריו, הוא בילה שם 6 שעות לפני שנאלץ לחזור להווה, אולם טען שבכלל לא רצה לחזור. לדבריו זו הייתה מציאות מושלמת. "אין שם מחלות, אין עימותים, אין פשע, הכול היה מושלם. הייתי באוטופיה".

הוא תיאר את תושבי המקום כסוג של רובוטים בני אלמוות בעלי ראש גדול באופן חריג, עיניים גדולות ופה קטן. למרות שהם מתקשרים בטלפתיה, הם שוחחו עמו באנגלית רהוטה, "לכל אחד מהם יש שבב מושתל שסורק ומתרגם בשניות מילים לכל שפה מתבקשת", הוא אמר.

וויליאם טיילור נסע בזמן לשנת 8973 ונמצא דובר אמת בפוליגרף. ApexTV, צילום מסך
וויליאם טיילור חושף את סיפורו תחת בדיקת פוליגרף/צילום מסך, ApexTV

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully