וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד נועז בבלגיה: גנבים חדרו לבנק דרך מנהרה שחפרו מהביוב

המשטרה גילתה 30 כספות ריקות בבנק בעיר אנטוורפן, קרוב למרכז הסחר ביהלומים. הגנבים נאלצו לעבור דרך מקומות צרים בעובי של 40 ס"מ בלבד כדי להיכנס למקום מבלי שישימו לב

בית עיריית אנטוורפן. ShutterStock
הלקוחות זועמים על הבנק. אנטוורפן/ShutterStock

גנבים בבלגיה השתמשו במערכת הביוב כדי לחפור מנהרה אל בנק בסמוך למרכז הסחר ביהלומים בעיר אנטוורפן - כך אמרה אתמול (ראשון) המשטרה. כשהם הגיעו לבנק, גילו השוטרים 30 כספות ריקות בתוך המקום, אך המשטרה לא פירטה איזה סכום נגנב בפשיטה הנועזת. הגנבים ככל הנראה נאלצו לעבור דרך צינורות ביוב צרים, עד כדי 40 ס"מ, לפני שקדחו מנהרה נוספת לבנק.

"קודם כל, לפירת מנהרה במערכת הביוב היא מסוכנת עבור הגנבים עצמים בשל אפשרות של קריסה", אמרה אלז ליקנס מחברת המים הבלגית "אקוופין, שתיארה את השוד כמסוכן מאוד. לדבריה, לאחר מכן נאלצו הגנבים להתמודד עם סכנות שונות ומגוונות כמו גזים רעילים שעולים מהמים המעופשים.

לקוחות הבנק הביעו תסכול מחוסר שיתוף הפעולה של המקום, וחלקם אמרו כי בכספות היו כל חסכונותיהם. "לרבים לא היה רק כסף או תכשיטים, אלא גם מזכרות משפחתיות", אמר אחד מהם.

בפשיטה דומה בעיר ניס שבצרפת ב-1976 השקיעה כנופיה כמה חודשים בחפירת מנהרה דרך הביוב כדי להגיע לסניף בנק והצליחו לגנוב יותר מ-200 כספות, ששווין היה של מאות מילוני דולרים.

עוד ידיעות מהעולם
אירופה לאיראן: עצרו את תכנית הטילים; טהראן: לא פתוח למו"מ
מפזרים ומחביאים: צפון קוריאה מסתירה את אתרי הגרעין והטילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully