וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המעונות: הפרקליטות דורשת הרשעה פלילית לשרה נתניהו

4.2.2019 / 17:10

הפרקליטות דחתה את ההצעה בתום ישיבה עם סנגוריהם של רעיית ראש הממשלה ועזרא סיידוף בעניין תיק המעונות ודורשת הרשעה פלילית לנתניהו. בסיום הפגישה נקבע מועד לדיון נוסף. המשמעות: אין הסכמה על פשרה, אולם הליך הגישור לא נכשל

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניב מעוז

פרקליטות מחוז ירושלים דחתה היום (שני) את הצעת הגישור בתיק המעונות. נקודת המחלוקת העיקרית נסובה עדיין על הרשעתה של שרה נתניהו, וכי נכון לעכשיו בפרקליטות מתעקשים על הרשעה פלילית.

ישיבת הגישור נערכה בין נציגי הפרקליטות לסנגוריהם של רעיית ראש הממשלה ועזרא סיידוף בעניין תיק המעונות. בסיום הישיבה נקבעה ישיבת גישור נוספת. המשמעות היא כי אין הסכמה על פשרה, אולם הליך הגישור לא נכשל והצדדים ימשיכו לפעול בנתיב זה.

לפי הצעת הפשרה, שפורסמה לראשונה בחדשות 13 בחודש דצמבר, אשת ראש הממשלה, וסמנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, עזרא סיידוף, יחזירו סכום כסף מסוים ויודו בחלק מהעבירות - אך לא יורשעו. התובעים בתיק הם עורכי הדין ארז פדן וג'ני אבני, בעוד נתניהו מיוצגת על ידי יוסי כהן. את סיידוף מייצג עו"ד יהושוע רזניק.

לקריאה נוספת בנושא
תיק המעונות: ההצעה שעשויה להוביל להסדר טיעון לשרה נתניהו
מרמה והפרת אמונים: כתב אישום הוגש נגד שרה נתניהו בפרשת המעונות
פרשת המעונות: עד המדינה חפץ מסר עדות במסגרת השלמת חקירה

שרה נתניהו, במהלך משפטה,  בעניינן  ניפוח הוצאות המעון בבית משפט שלום, ירושלים 7 באוקטובר 2018. רויטרס
נתניהו במהלך המשפט, אוקטובר/רויטרס

במסגרת הפרשה נאשמת נתניהו כי פעלה לנפח הוצאות כשהזמינה למעון ראש הממשלה ארוחות ממסעדות יוקרה בעלות כוללת של יותר מ-350 אלף שקלים, תוך עקיפה מכוונת של הנוהל שאוסר הזמנת מזון כשבמעון מועסקת מבשלת. סיידוף, שהיה סמנכ"ל משרד ראש הממשלה באותה תקופה, מואשם בעבירות דומות וכן בעבירת זיוף בידי עובד ציבור. זאת כחלק משתי פרשות נוספות שבהן הוא מועמד לדין: פרשת החשמלאי ופרשת המלצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully