וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשפשו בכל פינה בחייו": תביעת המיליונים של אפי נוה נגד שטייף

4.2.2019 / 11:10

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר החשוד כי קיים יחסים אינטימיים עם שופטת ועורכת דין בתמורה לקידום, הגיש תביעה בסך שבעה מיליון שקלים עקב פריצה לטלפון שלו. נוה טוען כי שטייף קיבלה לידיה שלא כחוק את הטלפון, פרצה אותו וחשפה את פרטיו האישיים לציבור

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, מימש את איומו והגיש הבוקר (שני) תביעה בסך שבעה מיליון שקלים נגד הכתבת הדס שטייף, גלי צה"ל וגורמים נוספים בתחנה. נוה חשוד בימים אלו כי קיים יחסי מין עם שופטת בתמורה לקידום מינויה, וכן כי ניסה לקדם שופט הנשוי לעורכת דין שאיתה היה לו רומן. החקירה נולדה מתוך חומרים שהעבירה שטייף למשטרה, ואותם השיגה מטלפון של נוה שהגיע לידיה, ואותו פרצה באמצעות מומחה.

על פי כתב התביעה, שטייף קיבלה לידיה שלא כחוק את מכשיר הטלפון הסלולרי של נוה, פרצה אותו באמצעות מומחה אבטחה, וכך "באופן שקשה ליישבו עם אמת מידה עיתונאית או חוקית כלשהי, בניגוד לדין ותוך ביצוע שורה של עבירות פליליות, כל שיחותיו הפרטיות של התובע, כל התכתובות שניהל - חייו האישיים, במלואם - נחשפו ונגלו בפני הנתבעים, וחלקן אף בפני מאזיני גלי צה"ל וכלי תקשורת אחרים".

בכיר במערכת המשפט במהלך הארכת מעצרו בבית משפט השלום, ת"א 16 בינואר 2019. ראובן קסטרו
נוה/ראובן קסטרו

בתביעה, שהגיש נוה באמצעות סנגורו, עו"ד בעז בן צור, שטייף ואנשי גלי צה"ל שנכללים בתביעה "פשפשו בכל פינה ופינה בחייו של התובע: התכתבויותיו על ילדיו הקטנים, חבריו ולקוחותיו תוך הפרת חיסיון עו"ד-לקוח, ולמעשה - שורה ארוכה של אנשים, לרבות שרים, חברי כנסת, שופטים, אנשי מערכת האכיפה ועוד. תמונותיו האישיות ותמונות ילדיו; קטעי קול השמורים במכשיר; היסטוריית הגלישה של התובע וכן הלאה וכן הלאה. אין היבט בחייו האישיים והפרטיים של התובע שלא נסרק על ידי הנתבעים במסרקות ברזל. לא נותר לו ולו אבק של פרטיות".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה לתביעה שהגיש נגדם אפי נוה: "התביעה תלמד והדברים ייבחנו".

עוד באותו נושא

אפי נוה מאיים לתבוע את הדס שטייף: דורש התנצלות ו-5 מיליון שקל

לכתבה המלאה
הדס שטייף, מאי 2012. ראובן קסטרו
שטייף/ראובן קסטרו

לפני כשבועיים נוה הגיש תלונה במשטרה על פריצה לטלפון שלו ושימוש בחומרים ממנו. בתלונה, שהוגשה באמצעות סנגורו, נכתב כי מדובר "במכשיר טלפון נייד פרטי, המוגן בסיסמה, שאיננו אמור להימצא בידיו של איש זולת מר נוה. לאיש אין היתר או רשות לעשות בו שימוש כלשהו".

עוד נכתב כי "נטילת המכשיר, הפריצה אליו, קבלתו והחזקתו, העיון בו והדלפת החומרים המצויים בו - כל אלה מהווים עבירות פליליות ברורות המחייבות חקירת משטרה". ב"הארץ" פורסם כי מדובר בטלפון ישן של נוה, שתוכנו לא נמחק, וכי הכתבת הדס שטייף קיבלה חסינות תמורת העברת החומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully