וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי נוה מאיים לתבוע את הדס שטייף: דורש התנצלות ו-5 מיליון שקל

21.1.2019 / 14:33

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, שלח לשטײף ולגורמים נוספים בגלי צה"ל מכתב התרעה לפני נקיטת הליכים משפטיים. במכתב דורש להשיב לו כל חומר שהועתק מהטלפון שלו, לפרסם התנצלות ולפצותו

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה, שלח מכתב התרעה לפני נקיטת הליכים משפטיים להדס שטייף, רזי ברקאי, נורית קנטי ואילאיל שחר בגלי צה"ל. במכתב דורש נוה להשיב לו כל חומר שהועתק מהטלפון הנייד שלו תוך 24 שעות, לפרסם התנצלות ולפצותו בחמישה מיליון שקלים

"דומה שקשה מאוד להיזכר בהתנהלות עיתונאית כה לקויה ופסולה כפי זו העומדת על הפרק כעת, התנהלות שקשה ליישבה עם אמת מידה חוקית או עיתונאית כלשהי", כתב במכתב עורך דינו של נוה, בועז בן צור. "כך בשבועות האחרונים ביצעתם שורה של עבירות פליליות קיבלתם לידכם את מכשירי הטלפון הנייד של מר נוה: פרצתם אותם העתקתם את תכולתם: עיינתם בתכתובות אישיות של מר נוה: שידרתם עיקרים מהם מעל גלי האתר ומסרתם את התכתובות האמורות לידי המשטרה". עוד כתב כי ההתנהלות "פגעה פגיעה חריפה" בנוה.

חוקרי יאח"ה חושדים כי נוה פעל למינויה של שופטת שלום איתה ניהל קשר אינטימי, וכן כי פעל לקידומו של שופט שלום שאשתו מקורבת אליו מאוד, וככל הנראה גם איתה ניהל קשר אינטימי.

לקריאה נוספת:
הבקשה מהמתמחה וההתכתבויות המפלילות: ההסתבכות הנוספת של אפי נוה
הפרשה המשפטית: חשד שנוה סייע למתמחה בבחינות הלשכה תמורת מין
המשטרה הודפת את הטענות: "כל פעולות חקירת אפי נוה נעשו כדין"

הדס שטייף, מאי 2012. ראובן קסטרו
נוה תובע פיצוי של חמישה מיליון שקלים. הדס שטייף/ראובן קסטרו

אתמול הגיש נוה תלונה במשטרה על פריצה לטלפון שלו ושימוש בחומרים ממנו. בתלונה, שהוגשה באמצעות סנגורו, נכתב כי מדובר "במכשיר טלפון נייד פרטי, המוגן בסיסמה, שאיננו אמור להימצא בידיו של איש זולת מר נוה. לאיש אין היתר או רשות לעשות בו שימוש כלשהו".

עוד נכתב כי "נטילת המכשיר, הפריצה אליו, קבלתו והחזקתו, העיון בו והדלפת החומרים המצויים בו - כל אלה מהווים עבירות פליליות ברורות המחייבות חקירת משטרה". ב"הארץ" פורסם כי מדובר בטלפון ישן של נוה, שתוכנו לא נמחק, וכי הכתבת הדס שטייף קיבלה חסינות תמורת העברת החומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully