וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אופנוע כבד עם בתו בת ה-4: נתפס נוהג ללא רישיון בדרום | תיעוד

3.2.2019 / 12:15

עולה חדש נתפס בנתיבות כשהוא רוכב על אופנוע עם בתו בת הארבע, כשלראשה קסדה של אופניים בלבד. בבדיקה התברר כי הנהג לא הוציא רישיון מעולם. השוטר הטיח בו: "זה נראה לך הגיוני? זאת סכנת חיים". צפו

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

תושב הדרום נתפס בסוף השבוע כשהוא מרכיב את בתו בת הארבע על אופנוע בנתיבות, ללא רישיון, כשלראשה קסדה של רוכבי אופניים. בתיעוד שהמשטרה פרסמה היום (ראשון) נראה הנהג כשהוא נוהג עם הילדה בקדמת האופנוע ומתבקש לעצור בצד. לאחר שהוא עוצר, הנהג מוריד את הילדה מהאופנוע והשוטר שואל אותו: "זה נראה לך הגיוני? זאת סכנת חיים. ילדה עם קסדה של אופניים, זה לא הגיוני".

בבדיקה התברר כי הנהג, עולה חדש, לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. האופנוע שלו הושבת למשך 30 ימים והנהג קיבל הזמנה לדין על נהיגה בכלי רכב שאינו תואם את רישיון הנהיגה ובנוסף על נהיגה בקלות ראש. המשטרה הדגישה בהודעתה כי "הרכבת נוסע בניגוד לחוק עלולה להיות מסוכנת והרת אסון. אמצעי בטיחות הם חובה לרוכב ולנוסע".

עוד בוואלה! NEWS:
פורסם תיעוד ירי בחייל צה"ל: "זה הקצין שנפצע בראשו בגבול עזה"
בדרך למרוץ חימוש גרעיני חדש: טילי המריבה של ארה"ב ורוסיה
עקב הפרסום בוואלה! NEWS: בעלי דומינוס בחיפה זומן לשימוע

תיעוד ממצלמת הקסדה
רוכב אופנוע בן 33, תושב הדרום, נתפס ע"י המשטרה 
כשהוא מרכיב את בתו בת ה-4, ללא רישיון נהיגה. דוברות משטרת ישראל
מתוך התיעוד של דוברות משטרת ישראל/דוברות משטרת ישראל

כ-4,000 דוחות תנועה נרשמו בסוף השבוע על ידי שוטרי אגף התנועה ברחבי הארץ, רבים מהם כחלק מהאכיפה באירועי "דרום אדום". מבין הדוחות נתפסו 71 נהגים תחת השפעת אלכוהול, 750 נהגים שהשתמשו בטלפון תוך כדי נהיגה, והשאר על עבירות תנועה שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully