וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברת הבית הלבן: "אלוהים רצה שטראמפ יהיה נשיא"

שרה סנדרס אמרה בריאיון לרשת שמרנית כי "אלוהים קורא לנו למלא תפקידים שונים" ולכן היא חושבת שטראמפ נמצא בבית הלבן. לדבריה, הוא עושה "עבודה נהדרת"

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

דוברת הבית הלבן, שרה סנדרס, אמרה כי "אלוהים רצה שדונלד טראמפ" יהיה נשיא ארצות הברית. היא הוסיפה בריאיון שהעניקה אתמול (רביעי) לרשת הדתית CBN כי "קשה מאוד" לקבל הטפות מוסר מצד המפלגה הדמוקרטית, שטוענת כי הצעתו של טראמפ לבנות חומה בגבול עם מקסיקו היא לא הומנית ומוסרית.

"אני חושבת שאלוהים קורא לנו למלא תפקידים שונים בזמנים שונים, ואני חושבת שהוא רצה שדונלד טראמפ יהיה נשיא", אמרה בריאיון. "זאת הסיבה שהוא כאן ואני חושבת שהוא עושה עבודה נהדרת בטיפול בדברים החשובים לאנשי האמונה". היא תקפה גם את יו"ר בית הנבחרים הדמוקרטית ננסי פלוסי, ואמרה כי ייתכן שהיא "מתחרטת" על כך שאמרה שרעיון החומה הוא לא מוסרי.

עוד ידיעות מהעולם
שיחות הגרעין עם רוסיה קרסו; ארה"ב החלה בייצור נשק גרעיני מוחלש
כמאה מיליארד דולר הוחרמו: סעודיה סיימה את הטיהור נגד השחיתות

נשיא ארה"ב טראמפ ודוברת הבית הלבן סנדרס בעצרת באינדיאנה, נובמבר 2018. AP
טראמפ ודוברת הבית הלבן סנדרס בעצרת באינדיאנה, נובמבר/AP

המחלוקת בין טראמפ לבין הדמוקרטים, ואף עם חלק מחברי מפלגתו הרפובליקנית, הובילה להשבתת הממשל הארוכה בהיסטוריה של ארצות הברית. זו הסתיימה, לפחות באופן זמני, ביום שישי, מבלי שטראמפ קיבל את המימון שביקש. עם זאת, הנשיא מאיים להשבית שוב את הממשל אם לא יקבל יותר מחמישה מיליארד דולר מהקונגרס להקמת החומה עם מקסיקו.

אחד ממעוזי התמיכה של טראמפ הם הנוצרים האוונגליסטים, ש-80% מהם הצביעו עבורו ב-2016. דבריה של דוברת הבית הלבן נאמרו ימים אחרי שנשיא ארצות הברית הביע תמיכה מהכנסת לימודי תנ"ך לבתי הספר, ברקע חקיקה המקודמת בחלק מהמדינות להכנסת שיעורים בנושא למערכת החינוך הציבורית. האגודה לזכויות האזרח תקפה את הנשיא ואמרה כי אין להכניס לבתי הספר הציבוריים חינוך דתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully