וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש נהרג בשריפה בגליל; כבאים חילצו לכודים בנתניה ופתח תקווה

הקשיש בן 84 נהרג בשריפה שפרצה בביתו בקומת קרקע בכפר כמא, בדירה הסמוכה למסגד בלב הכפר. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. בנתניה ובפתח תקווה פרצו שתי שריפות נוספות, כוחות כיבוי אש חילצו את הלכודים והשתלטו על האש

גבר בן 80 נספה בשריפה בכפר קמא, 31 בינואר 2019. דוברות כבאות והצלה מחוז צפון, דוברות כב"ה
זירת השריפה בכפר כמא/דוברות כב"ה, דוברות כבאות והצלה מחוז צפון

קשיש בן 84 נהרג בשריפה שפרצה הבוקר (חמישי) בכפר כמא שבגליל התחתון, בדירת קרקע הסמוכה למסגד בלב הכפר. שלושה צוותי כיבוי אש הגיעו למקום החלו בפעולות כיבוי, סריקה ושחרור העשן. לא היו אנשים נוספים בבית. חוקר שריפות מתחנת טבריה הגיע למקום.

"כשהגענו למקום היה עשן סמיך, ראינו את בני המשפחה מכבים את האש עם צינור מים ומטף כיבוי", סיפרו הבוקר חובש רפואת חירום של מד"א היימן תחאוכו והפרמדיק שימי פרגי. "האיש היה מחוסר הכרה עם כוויות קשות, לאחר ששאף עשן". עוד סיפרו כי "ביצענו בדיקות רפואיות, מצבו היה קריטי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

בנתניה פרצה הבוקר שריפה בדירה ברחוב הרצל בעיר, כמה לכודים במקום וצוותי כיבוי אש חילצו לכודים מהדירות המחולקות בבניין ולשחרר את העשן. שריפה נוספת פרצה הבוקר בדירה ברחוב הרב עוזיאל בפתח תקווה. צוותי כיבוי אש שהוזעקו למקום חילצו שני לכודים במצב קל מחדר השינה במקביל לפעולות שחרור העשן.

לקריאה נוספת:
אישה כבת 80 נספתה בשריפה שפרצה בבניין מגורים בנשר
בן 93 נהרג ואישה כבת 80 במצב בינוני בשריפה שפרצה בדירה בבת ים
שריפה בדירה בבניין מגורים באופקים: אישה וגבר נפגעו באורח קשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully