וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 93 נהרג ואישה כבת 80 במצב בינוני בשריפה שפרצה בדירה בבת ים

15.1.2019 / 8:26

הקשיש אותר עם כוויות קשות וללא רוח חיים בקומה השנייה של בניין מגורים ברחוב בלפור בעיר, ומותו נקבע במקום. כמו כן, דיירת נוספת, אישה כבת 80, פונתה לבית החולים וולפסון בחולון לאחר ששאפה עשן. טרם התברר המקור לשריפה

הרוג ופצועה בשריפה בדירה ברחוב בלפור בבת ים, 15 בינואר 2019. כבאות והצלה מחוז דן, דוברות כב"ה
זירת השריפה, הבוקר/דוברות כב"ה, כבאות והצלה מחוז דן

בן 93 נספה ואישה נפצעה באורח בינוני הבוקר (שלישי) בשריפה שפרצה בדירה שנמצאת בקומה השנייה בבניין מגורים בן שתי קומות ברחוב בלפור בבת ים. הגבר נמצא בזירה עם כוויות קשות וללא סימני חיים, ומותו נקבע במקום. האישה, בת 80, פונתה לבית החולים וולפסון בחולון לאחר ששאפה עשן.

אנשי משטרה, לוחמי אש וכוחות הצלה הוזעקו למקום. טרם התברר המקור לשריפה. מהמשטרה נמסר כי "הציבור מתבקש להתרחק מהמקום ולאפשר לכוחות לפעול".

פראמדיק מד"א מאיר ולדר, שהגיע למקום, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בדירה בקומה השנייה בבניין המגורים. אישה כבת 80 יצאה מהבניין כשהיא בהכרה וסובלת משאיפת עשן. מיד הענקנו לה טיפול רפואי שכלל העשרה בחמצן והיא פונתה לבית החולים וולפסון תוך כדי המשך טיפול כשמצבה בינוני ויציב".

עוד הוסיף הפראמדיק כי "כוחות הכיבוי שפעלו במקום כיבו את השריפה וביצעו סריקה בדירה, איתרו נפגע מחוסר הכרה שסבל מכוויות קשות, נכנסו לדירה על מנת להעניק טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הרוג ופצועה בשריפה בדירה ברחוב בלפור בבת ים, 15 בינואר 2019. כבאות והצלה מחוז דן, דוברות כב"ה
זירת השריפה, הבוקר/דוברות כב"ה, כבאות והצלה מחוז דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully