וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חבר פרלמנט רוסי נעצר בזמן דיון בחשד לרצח

30.1.2019 / 14:31

ראוף ארשוקוב, המייצג מחוז מצפון הקווקז, לא האמין לתרגיל שעשו לו כוחות הביטחון - בתום ההצבעה על הסרת חסינותו, שממנה ניסה להימלט, הם עצרו אותו מול המחוקקים ההמומים. הוא חשוד שהורה על רצח של דמויות ציבור במחוז שלו. גם אביו נעצר בחשד למעילת ענק

ללא קרדיט

חבר פרלמנט ברוסיה החשוד בארגון שני מעשי רצח נעצר היום (רביעי) בתוך הפרלמנט בפני עמיתיו ההמומים, אחרי שהוא ניסה להימלט, אבל נבלם על ידי יו"ר הבית העליון. ראוף ארשוקוב, שמייצג את מחוז קאראצ'אי-צ'רקסיה מצפון הקווקז, נעצר אחרי שחסינותו מפני העמדה לדין הוסרה בהצבעה, שבה נכחו גם התובע הכללי וראש ועדת החקירות, הגוף האחראי על חקירת פשעים מרכזיים.

הוא חשוד שתכנן רצח של אנשי ציבור במחוז ב-2010, כולל פעיל מקומי בולט. לפי אתר החדשות הרוסי RBC, שציטט גורמים בחקירה, שלושה אנשים העידו נגד חבר המחוקק בן ה-31, שאביו הוא איש עסקים בולט. הוא היה חבר מועצת הפדרציה, הבית העליון של הפרלמנט, הצעיר ביותר אי-פעם אחרי שנבחר אליו ב-2016 על ידי הפרלמנט במחוז שלו.

עוד ידיעות מהעולם
אחרי הפיגוע בכנסיה: רימון הושלך למסגד בפיליפינים, שניים נהרגו
אימת הקהילה הגאה: הגנן "המפלצתי" של טורונטו הודה ברצח 8 אנשים

חבר הפרלמנט ראוף ארשוקוב, 2016. AP
ניסה לברוח. ארשוקוב בפרלמנט, 2016/AP

"הוא ניסה לקום ולעזוב את הדיון, אבל אמרתי לו לשבת מאחר שהוא היה אמור לדבר ולתת הסבר - והוא התיישב בחזרה", אמרה יו"ר הפרלמנט, ולנטינה מטביינקו. סרגיי קלשניקוב, שהיה באולם בעת מעצר עמיתו, אמר כי איש לא צפה זאת. "זאת הייתה הפתעה מוחלטת לכולם, כולל לחשוד, שאיחר לדיון", אמר לסוכנות הידיעות אינטרפקס.

בהמשך היום אמרו החוקרים כי אביו של ארשוקוב, ראול, שמחזיק בתפקיד בכיר בחברת הגז הממשלתית גזפורם, נעצר בחשד למעילה של אספקת גז בשווי 30 מיליארד רובל. הם גם אמרו שהם עורכים חיפושים בבתים ובמשרדים בשבע ערים שונות כחלק מחקירותיהם של השניים.

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully