וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכה בגרזן וביתר את הגופה: 20 שנות מאסר לרוצח מארמון הנציב

הרצח אירע במאי 2017 על רקע סכסוך שהיה לרוצח - אנדריי וולצ'נסקי, עם שכנו סמי אזולאי, בבניין בו גרו בשכונת ארמון הנציב בירושלים. גם נגד בת זוגתו של וולצ'נסקי, קלייר קרובלי, הוגש כתב אישום, זאת בשל סיועה בהעלמת הגופה, אך החלטה בעיניינה טרם התקבלה

20 שנות מאסר נגזרו היום (רביעי) על אנדרי (פורסט) וולצ'נסקי שהורשע ברצח חברו סמי מרציאנו במאי 2017 במכות גרזן. גזר הדין התקבל בבית המשפט המחוזי בירושלים, ובמסגרת הסדר הודה וולצ'נסקי והורשע בעבירת רצח באחריות מופחתת ובהשמדת ראיה.

בכתב האישום שהוגש נגדו ב-2017 עולה כי הרצח אירע על רקע סכסוך שכנים שהיה לשניים בבניין בו גרו בשכונת ארמון הנציב בירושלים. במהלך קטטה שהתפתחה ביניהם, נטל מרציאנו גרזן שהיה שייך לוולצ'נסקי וניסה להכותו. וולצ'נסקי חטף את הגרזן מידי מרציאנו והכה אותו פעמים רבות בראשו, מה שהביא למותו של מרציאנו.

וולצ'נסקי החליט לבתר את גופת השכן, זאת באמצעות סכין ומסוריות, ואז קבר אותו בגינה הקהילתית הסמוכה לביתו, זאת מתוך כוונה להעלים ראיות.

עוד בוואלה! NEWS
שני אירועי ירי תוך שעה: חשד לרצח ביפו, גבר נורה למוות בקריית טבעון
רצח במרכז המסחרי: בן 36 נדקר למוות בלוד - התוקף הסגיר עצמו
חשד לרצח בפתח תקווה: גופת נעדר נמצאה ועליה סימני אלימות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעזרה לוולצ'נסקי להעלים את הגופה, הייתה בת זוגו קלייר קרובלי, שהגיע בצהרי היום לדירה, שם ראתה את מרציאנו מוטל מת בסלון. היא סייעה לוולצ'נסקי לנקות את הזירה, לבתר את הגופה ולקבור אותה בגינה הקהילתית. גם נגד קרובלי הוגש ביוני 2017 כתב אישום, אך החלטה בעניינה טרם התקבלה. מהפרקליטות נמסר כי התיק של קרובלי ממשיך להתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים.

סנגוריו של וולצ'נסקי, עו''ד אריאל הרמן, אנה בריל ונח אולשה, מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרו כי "כתב האישום ייחס לאנדרי רצח בכוונת תחילה. לאחר ניהול המשפט, ושמיעת הראיות במשך כשנה וחצי, הפרקליטות אימצה את גרסתו של אנדרי, לפיה פעל מתוך חשש כבד לחייו ומתוך חריגה מועטה מהגנה עצמית, לאחר שהותקף על ידי המנוח באמצעות גרזן. לאור זאת הפרקליטות תיקנה את כתב האישום ובית המשפט הרשיע את אנדרי ברצח באחריות מופחתת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully