וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האחיות בארגנטינה: הבן החשוד פתח בשביתת רעב

גיל פרג, החשוד ברצח אמו ואחותו בארגנטינה פתח בשביתת רעב בכלא הארגנטינאי, בזמן שהחקירה בעניינו נמשכת. שלשום ערך אחיהן של לילי פרג ופרחיה סרוסי מסיבת עיתונאים, בה אמר כי "אני לא מאמין שהיו ביניהם סכסוכים. אני חושב שהוא הפעיל עליה מניפולציות לאורך השנים"

צילום: יותם רונן, עריכה: תומר לוי
היעלמות האחיות הארגנטינה שלב אחר שלב. אתר רשמי
היעלמות האחיות הארגנטינה שלב אחר שלב/אתר רשמי

גיל (גלעד) פרג, החשוד ברצח אמו ואחותה, פרחיה סרוסי ולילי פרג במנדוזה שבארגנטינה, פתח בשביתת רעב בכלא הארגנטינאי וכי הוא מסרב לקבל אוכל - כך דווח הבוקר (רביעי) בסידני מורנינג הראלד.

שלשום ערך אחיהן של הנרצחות משה פרג מסיבת עיתונאים בעקבות מציאת גופותיהן של האחיות, שנקברו בחצר ביתו של פרג, בנה של פרחיה. המשטרה המקומית קיבלה לידיה בתחילת השבוע את תוצאות נתיחת הגופות. גורמים מהמשטרה דיווחו כי באחת מהן נמצאו שלושה כדורי ירי ובשנייה לא נמצאו כדורים, אך נמצאו סימני אלימות קשים.

עוד בוואלה! NEWS
השקר לחוקרים וכתמי הדם: כך אותרו גופות האחיות בארגנטינה
שלושה כדורי ירי וסימני אלימות: תעלומת רצח האחיות בארגנטינה
ברוך הבא לג'ונגל: הנאום שיצר סימני מצוקה בבלפור

גיל פרג' חשוד ברצח  פרחיה סרוסי ולילי פרג' בארגנטינה , ינואר 2019. צילום מסך
החשוד ברצח, גילעד פרג'/צילום מסך

במסיבת העיתונאים סיפר משה פרג, האח, כי הוא מתייצב לפני העיתונאים בשל העובדה ש"לא רצינו לחשוף את בני המשפחה הצעירים ללחץ התקשורת ולגרום להם נזק, מה עוד שהבת של פרחיה בהיריון, והחשיפה עלולה לגרום לה נזק". על החשוד ברצח סיפר פרג כי היה לו קשר טוב עם סב המשפחה, אך עם מותו "חל שינוי בהתנהגותו של גיל, והתפתחה אצלו הפרעה נפשית. הוא הימר באינטרנט והפסיד כסף רב". עוד סיפר כי גיל עזב את הארץ, ו"התנאי לחזרתו ארצה היה להביא איתו לארץ כמה חתולים. מדובר באדם חלש, שחי כמו הומלס עם 30 חתולים ומתקיים מ-200 דולר שאימא שלו שלחה לו", הדגיש פרג. "הוא גאון שדעתו השתבשה עליו", אמר, והוסיף כי "הוא פסיכופת".

פרג התייחס לטענות כי גלעד ניהל חברות של אמו פרחיה, ואמר כי "לפרחיה לא היה שום קשר לחברות שבבעלותו", וכי היא הייתה רשומה עליהן באופן טכני בלבד.

עם זאת, אמר פרג כי "התעלומה הגדולה נשארה פתוחה, והיא המניע לרצח. אני לא יודע אם גלעד יודה במשטרה ויספר את אשר אירע באמת באותו יום שבת. צר לי על אחיותיי, נשמות טהורות שכל מה שהן רצו היה לעזור לגלעד. צר לי על כל בני המשפחה שמצאו את עצמם בסיטואציה לא פשוטה. פרחיה נתנה מעל ומעבר למה שהורה צריך לתת, וחבל לי שלילי נכנסה למעגל הדמים הזה". עוד הוסיף משה פרג, כי לא ידוע לו אם האם ובנה היו מסוכסכים "אני לא מאמין שהיו ביניהם סכסוכים. אני חושב שהוא הפעיל עליה מניפולציות רגשיות לאורך כל השנים".

שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. צילום מסך
האחיות שנרצחו, לילי פרג ופרחיה סרוסי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully