וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקר לחוקרים וכתמי הדם: כך אותרו גופות האחיות בארגנטינה

27.1.2019 / 14:10

משטרת מנדוסה עצרה בסוף השבוע את גיל פרג' בחשד שרצח את אמו ודודתו וקבר את גופותיהן בחצר ביתו. בתחילה סיפר לחוקרים כי לא ראה את השתיים מאז ליווה אותן לאוטובוס, אך מצלמות האבטחה הוכיחו אחרת. כשהמשטרה פשטה על ביתו, הראיות שנמצאו הביאו למעצרו ולאיתור הקברים

מעצרו של גיל פרג' בארגנטינה

המשטרה בארגנטינה הצליחה ככל הנראה לפענח את פרשת האחיות שנעדרו זה כשבועיים בעיר מנדוסה וגופותיהן אותרו בחצרו של החשוד ברצח גיל פרג', מהנדס אלקטרוניקה בן 36. על פי החשד פרג', בנה של לילי פרג' בת ה-65 ואחיינה של פרחיה סרוסי בת ה-54 רצח את השתיים וקבר את גופותיהן בחצר ביתו בעומק של מטר וחצי, וכיסה אותן באבנים.

גיל פרג' עורר את חשדה של המשטרה המקומית עם פתיחת החקירה, כשהשתיים הגיעו לבקר אותו בביתו ונעלמו. השתיים הגיעו למקום ביום שישי, ה-11 בינואר. הבן גיל פרג' טען כי פגש בשתיים לאחרונה ביום שבת ה-12 בינואר, כשהשתיים יצאו לטענתו לטיול. הוא אמר לחוקרי המשטרה כי ליווה אותן לאוטובוס שעמו יצאו לטיול ומאז לא ראה את אמו ודודתו. המשטרה המקומית טוענת שלמרות עדותו, הן לא יצאו מביתו באותו יום - וזו הסתירה הראשונה בדבריו.

השקר נחשף כשהמשטרה המקומית בדקה מצלמות אבטחה שהותקנו מחוץ לביתו, והראו כי השתיים מעולם לא עזבו את הבית.

גיל פרג' חשוד ברצח  פרחיה סרוסי ולילי פרג' בארגנטינה , ינואר 2019. צילום מסך
מעצר החשוד גיל פרג'/צילום מסך

ביום שני, ה-13 בינואר, עם הגשת התלונה על היעדרותן, פשטה המשטרה על ביתו של פרג', ומצאה פגרי חתולים בחצר הבית. במהלך החקירה, הפך הבן לחשוד המרכזי לאחר שבחיפושים בביתו נמצאו כתמי דם ושיער חשודים.

לאחר היעדרותן, נסע אחיהן משה פרג' למנדוסה, כדי לסייע לרשויות המקומיות ולאינטרפול לחפש אחריהן. פרג' היה מהנדס אלקטרוניקה, וניהל חמש חברות בבעלות אמו, אך מצבו הכלכלי היה רע. פרג' סיפר עם נסיעתו כי משטרה והרשויות במדינה מחפשות אחר אחיותיו אולם הוא קיבל הוראה ממשרד החוץ ומהמשטרה המקומית לא לחשוף את כיווני החקירה.

עוד באותו נושא

ארגנטינה: נמצאו גופות שתי האחיות הישראליות - בחצר ביתו של הבן

לכתבה המלאה
שתי אחיות ישראליות בנות 54 ו65 נעדרות בארגנטינה מיום שישי, 16 בינואר 2018. אתר רשמי
האחיות לילי פרג' ופרחיה סרוסי/אתר רשמי

בשיחה עם וואלה! NEWS לפני כשבוע, אמר פרג' כי "הבן טוען שהוא ראה אותן בפעם האחרונה בשבת. הוא הגיע אליהן ולא מצא אותן, ומאז יום שבת נעלמו עקבותיהן". קונסולית ישראל בארגנטינה, יעל נהרי, נפגשה עם הרשויות והמשטרה המקומית, ותישאר שם בימים הקרובים על מנת לסייע בחיפושים. בנה של פרחיה, ירון סרוסי, אמר לוואלה! NEWS לפני מציאת הגופות כי הוא חושש לחייהן "קשה לי. אני מפחד שקרה להן משהו. זו אימא שלי ודודה שלי, כואב לי הלב".

אמנון שריג, קרוב משפחתן של הנרצחות, כתב בעמוד הפייסבוק שלו על החשוד ברצח "אני לא סובל אותו". עוד הוסיף כי מדובר ב"איש רע. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב אדם, אולי יותר מדי, עוזר לזקנה לחצות רחוב גם היא לא רצתה להגיע לצד ההוא. לא פגשתי אדם בגלעד. פגשתי רוע".

הוא כתב כי "המשפחה המורחבת חשבה שהוא איזה מסכן מבולבל גאון משובש שחי עם חתולים באיזה חור ופיתה את אמו לבוא לבקר אותו מסיבותיו שלו. ולילי, אוי לילי, נגררה לטיול , שאני עדיין מקווה, לא היה האחרון". שריג כתב כי פרג' מחזיק בתואר שני מהטכניון, ותהה "למה הוא מתחבא תחת שמיכת סירחון של פגרי חתולים אצלו בחירבה שבה הוא גר? מה הסירחון מכסה?".

היעלמות האחיות הארגנטינה שלב אחר שלב. אתר רשמי
היעלמות האחיות הארגנטינה שלב אחר שלב/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully