וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בבית החולים בילינסון: רופא מת מדום לב במהלך משמרת

30.1.2019 / 1:20

ד"ר אורן זוסמן, רופא במערך הקרדיולוגי בבית החולים, מת במהלך משמרת והוא בן 37 בלבד. "עד כמעט ליומו האחרון אורן היה פעיל, תורם ומוכן לסייע בכל נושא ובכל פעם שפנו אליו. הבשורה על מותו פילחה לנו את הנשמה", ספדו לו בארגון המתמחים

אורן זוסמן הקרדיולוג שהתמוטט בחדר ניתוח ומת מהתקף לב. טוויטר, אתר רשמי
"קול בולט, נחוש ומצפוני". ד"ר אורן זוסמן (צילום: טוויטר)/אתר רשמי, טוויטר

טרגדיה בבית החולים: ד"ר אורן זוסמן, רופא במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי רבין בפתח תקוה, מת אתמול (שלישי) מדום לב - במהלך משמרת. זוסמן, תושב תל אביב ובן 37 במותו, היה בנו של ד"ר שלמה זוסמן, מנהל האגף לבריאות השן במשרד הבריאות, ובעצמו היה נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא למד רפואה באוניברסיטת בן גוריון והתמחה ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה במרכז הרפואי רבין. הלווייתו תיערך היום בשעה 11:00 בבית העלמין ירקון.

זוסמן היה ממובילי מחאת המתמחים שנערכה בשנת 2011. ד"ר אראל בוצ'ינסקי, יו"ר ארגון המתמחים "מרשם", סיפר כי "אורן היה קול בולט, נחוש ומצפוני במאבק המתמחים ב-2011, עוד טרם התמחותו, ורק טבעי שלקח חלק בפעילות ב'מרשם' בשנים האחרונות. הוא היה חלק חשוב מקבוצת הפעילים של המאבק לקיצור התורנויות ב- 2016, ומי שהיה פה בקבוצה הזו בשנים האחרונות בוודאי הכיר אותו מהדיונים הערים שבהם השתתף, ואת הערכים, המוסר, החכמה והבינה שנשקפו מכל מה שכתב".

לדברי בוצ'ינסקי, זוסמן המשיך להיות מעורב בארגון גם בשנים האחרונות. "הוא כיהן כחבר ועדת הביקורת של הארגון ולפני כשנה בחרו חברי 'מרשם' בבילינסון את אורן לאחד מנציגיהם באסיפה הארצית של הארגון. עד כמעט ליומו האחרון אורן היה פעיל, תורם ומוכן לסייע בכל נושא ובכל פעם שפנו אליו. הבשורה על מותו פילחה לנו את הנשמה, תפסה אותנו מסרבים להאמין ומילאה אותנו בעצב אדיר, ענק", סיפר. ד"ר זוסמן הרבה לצייץ בחשבון הטוויטר שלו על חוויותיו כרופא, ובכך העניק שירות נוסף לציבור. "רופא עייף מקבל החלטות פחות טובות", הוא כתב, בין השאר.

האיגוד הקרדיולוגי בישראל פרסם הודעה לחבריו בעקבות מותו של זוסמן, ובה נכתב כי "האיגוד הקרדיולוגי בישראל מרכין ראשו ומודיע בצער וכאב עמוק, על פטירתו בדמי ימיו של חברנו היקר, ד"ר אורן זוסמן, שנפטר היום בגיל 37". עוד נכתב כי זוסמן "השתתף בכתיבת מאמרים מדעיים רבים. הוא הציג עבודות בכנסים לאומיים ובינלאומיים רבים. תרומותיו של ד"ר זוסמן זכו להכרה ברחבי העולם. הקריירה האקדמית של ד"ר זוסמן מעוטרת במספר פרסי הצטיינות".

עוד בוואלה! NEWS:
"דיבר הרבה, לא אמר כלום": המערכת הפוליטית סוערת אחרי נאום גנץ
השחתת בית הכנסת: מסתמן רקע פלילי; נבדק - פריצה שהסתבכה
בשביל 2,500 שקל: שודד תועד מאיים במוט על המוכר ועוקר את הקופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully