וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק על מות מזל הדדי נסגר; בעלה: "הייתי בהלם. ככה מתייחסים לרצח?"

בפגישה עם משפחתה של מנהלת החשבונות בחברתו של לבייב, מסרו נציגי המשטרה והפרקליטות את תוצאות חקירת מותה. הדדי קפצה אל מותה לאחר שנחקרה באזהרה בפרשת הברחת יהלומים. המשטרה: לא מצאנו מניע חיצוני לרצח". "אין שום סיבה שהיא תעשה משהו כזה", טען בעלה

צילום: יותם רונן, עריכה: תומר לוי

נציגי הפרקליטות והמשטרה נפגשו הבוקר (שני) עם בני משפחתה של מזל הדדי, והודיעו להם על סגירת תיק החקירה בעניין מותה, לאחר שלא נמצאו ראיות לעבירות פליליות. בפגישה נכחו בעלה של הדדי, קובי, אחיו, עורך הדין המייצג את המשפחה - ששי גז, פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי), אושרה גז-אייזנשטיין, התובעת הבכירה עו"ד יהודית לייבה וכן צוות החקירה המשטרתי.

הדדי, עובדת בחברת LLD של לב לבייב, קפצה מחלון השירותים בקומה העשירית בבניין משרדי החברה ברמת גן לפני כחודשיים. היא נחקרה באזהרה בפרשה הכלכלית הגדולה של חשד להברחת יהלומים בסכום של יותר מ-300 מיליון שקלים, דרך חברת היהלומים שבבעלות לבייב.

עו"ד גז מסר מטעם המשפחה כי "היום הפרקליטות הודיעה לנו שהתיק נסגר מחוסר ראיות לביצוע עבירה פלילית כלשהי. המשפחה לא מקבלת את הממצאים וגם אני לא. אנחנו חושבים שהתיק מהתחלה נחקר תחת קונספציה שלא היתה עבירה - וכך היה עד סופו. המשפחה מבקשת שיחקרו את התיק הזה מחדש".

מנהלת החשבונות, מזל הדדי המקורבת ללב לבייב שנפלה אל מותה. מערכת וואלה! NEWS
המשפחה לא מקבלת את הממצאים. מזל הדדי/מערכת וואלה! NEWS

"אני הייתי בזירה. אי אפשר להגיע לחלון הזה לבד, ובטח שאי אפשר לקפוץ ממנו. זה צוהר של 70 ס"מ. אדם שקופץ לא לוקח איתו את התיק. למה שאישה עם שלושה ילדים, עם חיים חיוביים, תתאבד? היו צריכים לעשות חקירה הרבה יותר רצינית. אני מבקש שמשטרת ישראל תעביר את החקירה לצוות אחר. ראיתי הרבה זירות פשע, ואני דורש בשם המשפחה שיחקרו את התיק הזה בלי להינעל על קונספציה".

קובי הדדי, בעלה של מזל אמר היום "קמתי בבוקר בתחושה שאבוא לילדים שלי בצהריים ואגיד להם מה קרה לאמא שלהם. אני חוזר הביתה עוד מעט, ואין לי מה להגיד להם. צעקתי וביקשתי מהרגע הראשון שזה יעבור לצח"מ - לא הקשיבו לי. הציפייה שלי שיחקרו את זה לעומק ויגיעו לאשם". הדדי הוסיף כי שאל את החוקרים שאלות אבל לא זכה לתשובות, "הייתי בהלם. ככה מתייחסים לרצח? לזה שאישה נעלמה מהעולם? ואין תשובות".

עוד באותו נושא

עובדת בחברה של לב לבייב שנחקרה באזהרה קפצה אל מותה בבורסה בר"ג

לכתבה המלאה

המשטרה: "הושקעו מאמצים כמו בתיק רצח"

במשטרת מרחב דן אמרו לבני משפחת הדדי כי "הושקעו מאמצים ואמצעים בחקירת מותה של הדדי, כמו שאנחנו משקיעים בתיקי רצח. לא הייתה חקירת זירת התאבדות שהושקעו בה מאמצי חקירה כמו במקרה הזה". החוקרים סיפרו כי הדדי הייתה במצוקה ובסערה נפשית.

החוקרים הודיעו למשפחה ולעו"ד גז, כי לא מצאו מניע חיצוני שיכול היה להוביל לרצח. עוד הוסיפו כי האנשים שנצפו במצלמות בנתיב הליכתה של הדדי מתחנת הרכבת ועד לבניין ממנו נפלה אל מותה לא נמצאו. בני המשפחה התקשו לקבל את גרסת המשטרה.

מנהלת החשבונות, מזל הדדי המקורבת ללב לבייב שנפלה אל מותה. מערכת וואלה! NEWS
מזל הדדי/מערכת וואלה! NEWS

במסגרת החקירה בדקה המשטרה לפני כחודשיים את הטלפון של מנהלת החשבונות בחברת היהלומים, ועלה כי לא קיבלה כל שיחת טלפון לפני ההתאבדות, וכי לא היה גורם קיצוני שדחף אותה אל מותה בחדר השירותים.

במשטרה שלחו את הטלפון לבדיקה נוספת, והחוקרים ושם סבורים כי הדדי נקלעה למצוקה נפשית ולכן התאבדה. חוקרי מרחב דן של המשטרה לא מצאו סימוכין שהופעל עליה לחץ קיצוני בעקבות עדותה בפרשה, בה החשוד המרכז הוא מעסיקה לבייב. בנוסף, החוקרים התחקו אחר מצלמות האבטחה באזור שבו שהתה הדדי ביום מותה - בתחנת הרכבת, מתחם הבורסה והבניין. החוקרים אף גבו עדויות מעדי ראייה ואנשים שהיו איתה בקשר.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "סיימה את החקירה שנפתחה בעקבות מותה של מזל הדדי בחודש נובמבר 2018. בסיום החקירה, שהתנהלה ביסודיות תוך ביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת, עלה כי אין חשד לפלילים במקרה זה. צר לנו על הניסיון להטיל דופי בחקירה שהתנהלה במקצועיות". עוד הוסיפו כי "בפגישה היום סוכם כי משפחת המנוחה תגיש בקשה על מנת לקבל את חומרי החקירה ובכך להיחשף לכלל הראיות והממצאים בתיק שהובילו להחלטה זו".

(עדכון ראשון: 13:17)

  • עוד באותו נושא:
  • לב לבייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully