וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהרים וקציני שב"ס מכלא בדרום נעצרו בחשד לעבירות שוחד

28.1.2019 / 8:40

חמשת החשודים משרתים בבית כלא בדרום הארץ, הבכיר ביניהם הוא קצין בדרגת רב כלאי, המשמש כקצין מודיעין של הכלא. הם עוכבו לחקירה על ידי היחידה הארצית לחקירות סוהרים והובאו למטה להב 433

צילום: דוברות שב"ס, עריכה: שניר דבוש

למצולמים בסרטון אין קשר לנאמר בכתבה

ארבעה קציני שב"ס ונגד מבית כלא בדרום הארץ נעצרו ועוכבו לחקירה הבוקר (שני) על ידי היחידה לחקירות סוהרים, בחשד שהיו מעורבים בעבירות של שוחד.

הבכיר ביניהם הוא קצין בדרגת רב כלאי, המשמש כקצין מודיעין של הכלא. החמישה הובאו לחקירה במטה להב 433 בלוד. מהמשטרה נמסר כי שני חשודים נעצרו במסגרת הפרשה, ושלושה נוספים עוכבו לחקירה באזהרה בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות. המעורבים הם קצינים וסוהרים המשרתים בשירות בתי הסוהר.

החקירה מנוהלת על ידי המשטרה ושב"ס, בעקבות מידע שהועבר ממודיעין שב"ס והצביע על חשד לביצוע העבירות, ובליווי פרקליטות מחוז דרום. אחד החשודים פעל במסגרת תפקידו בסיוע אחרים לקבל לידיו טובות הנאה שוות כסף כדי לקדם תועלתם האישית של אסירים.

לקריאה נוספת:
ברוך הבא לג'ונגל: הנאום שיצר סימני מצוקה בבלפור
קר יותר מאנטארקטיקה: עשרות מיליונים חווים גל קור קיצוני בארה"ב
אסד חתם על הסכמים כלכליים עם איראן: "נגד המלחמה הכלכלית של המערב"

כלא ניצן. אתר רשמי
כלא ניצן/אתר רשמי

מהמשטרה נמסר כי היא "תמשיך לחקור תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, ולחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות". משב"ס נמסר כי "בהמשך להודעת משטרת ישראל, שב"ס פועל בבתי הסוהר ומבצע פעילות מתמשכת לשמירה על תקינות וטוהר המידות של המשרתים בארגון. החקירה מתקיימת בשיתוף פעולה הדוק עם המשטרה, ומתבססת על מידע שהגיע משב"ס".

בתחילת החודש הועבר מפקד כלא ניצן לתפקיד אחר בשירות בתי הסוהר בעקבות חקירת חשד להטרדה מינית של שתי סוהרות, כך החליט ממלא מקום ניצב בתי הסוהר גונדר אשר וקנין. החלטתו של וקנין הגיעה לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה נגד מפקד הכלא בעקבו תלונות של הסוהרות על מעשיו.

מדוברות שב"ס נמסר כי וקנין זימן את מפקד הכלא לשיחה והודיע לו על ההחלטה הפיקודית, "שנועדה לאפשר את המשך החקירה ובהמשך את תפקוד היחידה". הקצין קיבל את ההחלטה והעביר את התפקיד למחליף שנקבע בצורה סדורה. עוד נמסר כי השר לביטחון פנים גלעד ארדן עודכן בהחלטה.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס
  • שוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully