וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניתוח מוצלח": בזמן שאזרחי המדינה נמקים, אסמה אסד זוכה לטיפול מיוחד

27.1.2019 / 19:13

לשכת הנשיאות הסורית הודיעה כי הגברת הראשונה מחלימה מניתוח שעברה בבית חולים צבאי בדמשק, כחלק מהטיפולים בסרטן השד. מאז שנחשף שחלתה באוגוסט, היא מרבה להצטלם מבקרת פצועים מהמלחמה שמנהל בעלה מאז 2011

אסמה אסד מבקרת פצוע מלחמה/עריכה: שניר דבוש

אשתו של נשיא סוריה בשאר אסד, אסמה אסד, ערכה ניתוח "מוצלח" כחלק מהטיפולים שהיא עוברת בסרטן השד - כך מסרה היום (ראשון) לשכת הנשיאות. לפי הודעה רשמית שפורסמה בכלי התקשורת של המשטר, "אסמה אסד ממשיכה בטיפול שלה בגידול הממאיר. הניתוח שעברה בחזרה בבית חולים צבאי בדמשק היה מוצלח".

באוגוסט חשפה הנשיאות הסורית כי הגברת הראשונה החלה את הטיפול אחרי שהסרטן התגלה בשלביו המוקדמים. מאז היא מוצגת בחשבונות רשמיים של המשטר ברשתות החברתיות כשמטפחת סביב ראשה, בזמן שהיא מבקר ילדים חולי סרטן, חיילים פצועים או משתתפת באירועי צדקה. אתמול פורסם סרטון שבו היא נראית מבקר פצוע מלחמה בביתו.

אסמה, ילידת בריטניה לאב קרדיולוג ולאם דיפלומטית, טיפחה את עצמה כפעילת זכויות אדם ונראתה כצד המודרני של שושלת אסד. עם זאת, תדמיתה של הבנקאית לשעבר הוכתמה בדם לאחר שנעמדה לצדו של בעלה עם תחילת דיכוי מתנגדיו ב-2011 ועד היום. היא ובשאר הביאו לעולם שלושה ילדים - שני בנים ובת.

עוד ידיעות בנושא:
עם פצועי מלחמה סוריים: תמונות חדשות של אסמה אסד הנאבקת בסרטן
תמונה חדשה של אסמה אסד שחלתה בסרטן נחשפה - ועוררה סערה

אסמה אסד, אשתו של נשיא סוריה, בתמונה שפורסמה ב-27 בינואר 2019. אתר רשמי
אסמה אסד, בתמונה שפורסמה היום על ידי לשכת הנשיאות הסורית/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully