וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם פצועי מלחמה סוריים: תמונות חדשות של אסמה אסד הנאבקת בסרטן

לאחר שתמונות שלה מטיפולים כימותרפיים פורסמו בכלי התקשורת, אסמה אסד מצטלמת שוב, הפעם עם פצועים מהצבא הסורי. רק לפני חודשיים חשף המשטר הסורי כי אשתו של נשיא סוריה, בשאר אסד, חלתה בסרטן השד ומתחילה בטיפולים. עם זאת, נאמר כי היא מפגינה "כוח, ביטחון ואמונה"

רויטרס

המשטרה הסורי פרסם היום (רביעי) תמונות חדשות של אסמה אסד, אשת נשיא סוריה בשאר אסד, בחברת פצועים מצבא משטר אסד. בתמונות נראית אסד במפגש עם פצועים סורים כשלראשה מטפחת, המעידה על הטיפולים הכימותרפיים שהיא עוברת בחודשים האחרונים במאבקה עם סרטן השד. מקום צילום התמונות לא ידוע, אך נראה כי נלקחו במעון רשמי כלשהו של הנשיא ואשתו.

אסמה, לשעבר בנקאית השקעות, נולדה וגדלה בלונדון לזוג הורים סורים. היא התחתנה עם בשאר בשנת 2000 ונותרה לצדו לאורך שנות המלחמה, שהחלה ב-2011 וניפצה את התדמית שהוצמדה לזוג בתחילת שלטונו בשל חינוכו המערבי. בהודעת הנשיאות נמסר עוד כי הגברת הראשונה מפגינה "כוח, ביטחון ואמונה" עם תחילת הטיפולים.

עוד בוואלה! NEWS
תמונה חדשה של אסמה אסד שחלתה בסרטן נחשפה - ועוררה סערה
המשטר בסוריה חשף: אסמה אסד חולה בסרטן השד
ארגון סורי: מלחמת האזרחים במדינה גבתה יותר מ-360 אלף קורבנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסמה אסד במפגש עם פצועי צבא אסד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגינה "כוח, ביטחון ואמונה", אסמה אסד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שליש מההרוגים בלחימה מצבא אסד/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתונים ממצב הלחימה בסוריה פורסמו בחודש שעבר על ידי ארגון סורי, שמדווח על יותר מ-360 אלף קורבנות. שליש מההרוגים בשבע שנות המלחמה היו אזרחים, בהם 20 אלף ילדים וכ-13 אלף קשישים. כשליש נוסף הוא לוחמי משטר אסד. בעזרת סיוע מבעלות בריתו רוסיה ואיראן, כבש מחדש נשיא סוריה בשאר אל אסד שני שליש משטח המדינה. מרבית השטח הנותר נמצא תחת שליטה כורדית. הנתח הגדול ביותר של טריטוריה בשליטת המורדים הוא מחוז אידליב שבו חיים כשלושה מיליון בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully