וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה חדשה של אסמה אסד שחלתה בסרטן נחשפה - ועוררה סערה

לפני כחודשיים חשף המשטר הסורי כי אסמה אסד חלתה בסרטן השד ועוברת טיפולים כימותרפיים. תמונה חדשה שלה בין טיפולים, עם מטפחת לראשה הביאה עמה איחולי בריאות ל"פרח היסמין מדמשק", ואיחולי מוות בייסורים מקרב מתנגדי הנשיא

רויטרס

תמונת חדשה של אסמה אסד, רעייתו של נשיא סוריה בשאר אסד התפרסמה אתמול (שבת) בכלי תקשורת וברשתות חברתיות במדינה, כחודשיים לאחר שנודע כי היא חולה בסרטן. רעייתו של הנשיא נראית כשהיא עוטה מטפחת על ראשה, לאחר שככל הנראה אבדה את שיער ראשה בעקבות טיפולי הכימותרפיה שהיא עוברת. גורמים רשמיים בסוריה לא מסרו מידע חדש על מצבה של אסמה אסד. גולשים רבים איחלו בריאות טובה לאסד, שאתה הם מכנים "פרח היסמין מדמשק", ואילו אחרים קראו למותה של רעיית הנשיא.

לפני כחודשיים החלה אסד לעבור טיפולים בסרטן השד - כך נחשף בתקשורת הממלכתית במדינה. בתמונה שפרסמה סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א בחודש אוגוסט נראית אסד, בת 42, יושבת מחייכת לצדו של בעלה במה שנראה כמו חדר בית חולים. "אסמה אסד החלה בשלב הראשון של טיפולים בגידול סרטני בחזה, שהתגלה בשלב מוקדם", נמסר בהודעה רשמית של הנשיאות הסורית בחשבון הטלגרם שלה.

אסמה אסד אשתו של בשאר אל אסד. מערכת וואלה! NEWS
אסמה אסד בביתה עם מטפחת לראשה. התמונה שנחשפה/מערכת וואלה! NEWS

אסמה, לשעבר בנקאית השקעות, נולדה וגדלה בלונדון לזוג הורים סורים. היא התחתנה עם בשאר בשנת 2000 ונותרה לצדו לאורך שנות המלחמה, שהחלה ב-2011 וניפצה את התדמית שהוצמדה לזוג בתחילת שלטונו בשל חינוכו המערבי. בהודעת הנשיאות נמסר עוד כי הגברת הראשונה מפגינה "כוח, ביטחון ואמונה" עם תחילת הטיפולים.

(עדכון ראשון: 17:00)

עוד באותו נושא

המשטר בסוריה חשף: אסמה אסד חולה בסרטן השד

לכתבה המלאה
הגברת הראשונה של סוריה אסמה אסד לצד בעלה בשאר אסד בבית חולים, 2018. סאנ"א, אתר רשמי
אסמה אסד לצד בשאר בזמן הטיפולים, לפני כחודשיים/אתר רשמי, סאנ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully