וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל זמן המתנה: רופא, אחות ומאבטח הותקפו בבית חולים בחיפה

26.1.2019 / 9:43

בני זוג תושבי העיר שהגיעו למיון בבית החולים בני ציון, הכו את אנשי הצוות לאחר שהמתינו כשעה וחצי לטיפול. על פי החשד, הצעירה סטרה לאחות ובעטה ברופא המחלקה. מאבטח שמנע מבעלה להצטרף לקטטה, ספג אגרוף והבעל נמלט

עריכה: יאיר דניאל

רופא, אחות ומאבטח במיון בית החולים בני ציון בחיפה הותקפו אתמול (שישי) על ידי בני זוג תושבי העיר. האירוע התרחש על רקע זמן ההמתנה הארוך של כשעה וחצי, שהוביל לוויכוח שאף גלש לאלימות. על פי החשד, צעירה שהגיעה לבית החולים בעקבות תאונת דרכים סטרה לאחות המחלקה. הרופא שבא לסייע ספג ממנה בעיטה. מאבטח שמנע מבעלה להיכנס למיון להצטרף לקטטה, ספג ממנו אגרוף לפנים.

הבעל נמלט מהמקום ואילו האישה נותרה לקבלת טיפול רפואי. שלושת עובדי הצוות שהותקפו קיבלו טיפול רפואי במקום ומצבם הוגדר קל. ממטה מחוז חוף נמסר כי "המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת הרקע והנסיבות של האירוע, לרבות איסוף עדויות וממצאים במקום, נקיטת פעולות לאיתור הגבר שנמלט ועיכוב אשתו לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה, בתום קבלת הטיפול הרפואי". במשטרה הוסיפו כי הם "רואים בחומרה כל גילוי של אלימות כלפי אנשי צוות ביה"ח ותפעל בנחישות למיצוי הדין עם מבצעי העבירה".

עוד וואלה בוואלה! NEWS:
גול עצמי, ניצחון לנתניהו בסיבוב הראשון: סיפורה של פגישה אומללה בירושלים
השוטרים ירו במהלך מרדף באזור ירושלים אחרי פורץ - פלסטיני נהרג
בגלל זמן המתנה: רופא, אחות ומאבטח הותקפו בבית חולים בחיפה

בית החולים בני ציון בחיפה. ערן גילווארג
בית החולים בני ציון בחיפה (צילום: ערן גילווארג)/ערן גילווארג

מהנהלת המרכז הרפואי בני ציון נמסר כי הם רואים "בחומרה רבה את תקיפת הרופא, האחות והמאבטח ע"י המטופלת ובני משפחתה ומגלה אפס סובלנות נגד מי שנוקט באלימות כלפי צוות עובדי בית החולים". עוד הוסיפו כי ''הנהלת בית החולים סומכת את ידיה על המשטרה שתמצא את הדין עם התוקפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully