וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני עשרות תיירים: לביאה טרפה אדם שפרץ לכלוב בגן חיות בהודו

צעיר קפץ למתחם האריות ומיד זינקו לעברו אריה ולביאה. האחרונה גררה אותו ואחזה אותו בצווארו, עד שהיא הוברחה. באותה העת שני אוטובוסים עמוסים בתיירים צפו במתרחש. הצעיר מת בבית החולים

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

צעיר בשנות ה-20 לחייו פרץ למתחם אריות ונטרף בגן חיות במוהלי בפנג'אב שבהודו בתחילת השבוע. לפי דיווחים מקומיים, הצעיר טיפס על החומה המקיפה את המתחם ולא שהה לקריאות השומרים לעצור. במתחם כלואים ארבע אריות, אותם ניתן לראות רק דרך סיור מאורגן באוטובוס.

הצעיר נכנס למתחם ואריה ולביאה הבחינו בו באופן מידי. "לאריות יש אופי חשדני", הסביר ד"ר קולדיב קומר, מנהל מתחם חיות הפרא בגן החיות. "הלביאה הבחינה בגוף זר נופל לתוך הטריטוריה של האריות, היא התקרבה אליו וכך מצאה את טרפה. באופן אינסטינקטיבי היא תקפה אותו, אחזה בצווארו, וגררה אותו משם".

לקריאה נוספת:
חוטפים אוכל ומשמידים מסמכים: מאות אלפי קופים מטילים טרור על ניו דלהי
הודו: נמר גרר ילד מביתו וערף את ראשו ביער

לביאה בגן חיות, הודו, ינואר 2019. אתר רשמי
הלביאה מתקרבת לעבר הצעיר/אתר רשמי

התקרית נמשכה כעשר דקות, שבמהלכה נכנסו למתחם שני אוטובוסים עמוסים בתיירים שחזו במתרחש. תוך זמן קצר צוות גן החיות הבריח את האריות הרחק מהצעיר והוא הובהל לבית החולים, שם נקבע מותו. גן החיות פתח בחקירה, ויבדוק כיצד הצליח האדם לטפס על חומה בגובה כ-3.5 מטרים המכוסה גדר תיל. בינתיים האגף יהיה סגור למבקרים עד להודעה חדשה.

זהות האדם לא ידועה למשטרה, על גופו לא היו תעודות מזהות, לא נמסרה הודעה למשפחתו, וטרם בוצעה נתיחה שלאחר המוות. המשטרה תפרסם הודעה בעיתונים בתקווה לאתר את משפחתו של האיש. אם עד 72 שעות לא יהיו פניות, בית החולים יחל בנתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully