וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: נמר גרר ילד מביתו וערף את ראשו ביער

הטורף נכנס לבית המשפחה במחוז קשמיר וחטף את הילד בן השלוש. הרשויות איתרו את הגופה והשיבו אותה להורים ומחפשים אחרי הנמר, שהרג עוד שני בני אדם בחודשיים האחרונים

שומר יער מהכפר ההודי פרקאש נאגאר, שבמדינת סיליגורי שבצפון מזרח המדינה, הותקף ונפצע על ידי נמר שנכנס בטעות לתוך הכפר. AP
שומר יער מהכפר ההודי פרקאש נאגאר, שבמדינת סיליגורי שבצפון מזרח המדינה, הותקף ונפצע על ידי נמר שנכנס בטעות לתוך הכפר/AP

נמר הרג ילד בן שלוש אחרי שהתגנב לביתו, חטף אותו וגרר אותו ליער במחוז ג'אמו וקשמיר בהודו - כך אמרו גורמים רשמיים. גופתו ערופת הראש של הילד, שזוהה כוואסים אכרם, אותרה אתמול (שלישי) והושבה להוריו.

זהו האדם השלישי שנהרג על ידי אותו נמר בתוך חודשיים. אחד מהם היה ילד בן שמונה, שהותקף ב-7 בדצמבר. גורמים בשרויות להגנת הסביבה המצוידים באקדחים עם חצי הרדמה תרים אחר הטורף, בעוד שהרשויות דורשות לקבל אישור לחסל אותו מממשלת מדינת המחוז. "הנמר אותר הבוקר, אבל לא יכולנו ללכוד אותו", אמר הפקח טהיר אחמד שהוול לסוכנות הידיעות הצרפתית.

בהודו נותרו בין 12 אלף ל-14 אלף נמרים וכ-431 נהרגו בשנה שעברה. בשל הפיתוח המואץ של האזורים המיוערים, גברו מספר המפגשים בין נמרים לבני האדם. לפי ההערכות, מאות בני אדם נהרגים מדי שנה בתקיפות של נמרים.

בשבוע שעבר נהרג נזיר בודהיסטי על ידי נמר בעת שעשה מדיטציה במדינת מהאראשטרה שבמערב הודו. זו הייתה התקיפה החמישית של נמרים באזור בחודש האחרון.

עוד בעולם בוואלה! NEWS
סין מגבירה את הלחץ: עצרה אזרח שלישי מקנדה
דיווח: דאעש הוציא להורג 700 אסירים במזרח סוריה
מורה חרשה את ספרד כדי למצוא עבודה. ואז היא נרצחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully