וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טענה כי בתה הותקפה מינית - המשטרה לא גבתה עדות במשך כשבועיים

ביום רביעי שעבר התלוננה ג' כי בן זוגה לשעבר פגע מינית בבתם. נכון לרגע זה, לא זומנה הילדה למסור עדות. מהמשטרה נמסר כי החקירה מתנהלת ביסודיות ובשיתוף "כלל הגורמים הרלוונטיים", אולם במשרד הרווחה טוענים כי כלל הועברה אליהם בקשה לגבות עדות מהילדה

תחנת משטרה. ראובן קסטרו
הילדה טרם הוזמנה למסור את עדותה בפני חוקר ילדים/ראובן קסטרו

ביום רביעי שעבר נכנסה ג' לתחנת משטרה במרכז הארץ והתלוננה כי בן זוגה לשעבר פגע מינית בביתם המשותפת. נכון לרגע זה, טרם זומנה הילדה למסור את עדותה בפני חוקרת ילדים. בינתיים, האב ממשיך לעבוד עם ילדים. בנוסף, ג' טענה כי במהלך טיפול שעברה יחד עם בן זוגה לשעבר לפני כמה שנים, הוא הודה בפניה ובפני איש מקצוע אחד לפחות כי אנס אותה בשני מקרים. לדבריה, כשסיפרה לחוקר על כך, הוא שאל אותה אם תוכל להביא את חומרי החקירה בעצמה.

עו"ד אלון אייזנברג, שמייצג את ג', מסר בתגובה: "אם חנית בטעות באדום לבן בתוך כמה דקות תופיע ניידת ושוטר ירשום לך דוח, אבל אם אימא מגיעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה שעל פי החשד הבת שלה נפגעה מינית - חלפו כבר יותר מעשרה ימים ולא מצאו במשטרה מי שיחקור אותה?".

לקריאה נוספת:
בגלל חשד להטרדה מינית של סוהרות: מפקד כלא ניצן הועבר מתפקידו
הנערה עבדה כבייביסיטר - וחשודה שתקפה מינית את הפעוטה

עו"ד אלון אייזנברג. ללא קרדיט, אתר רשמי
עו"ד אלון אייזנברג, שמייצג את ג'/אתר רשמי, ללא קרדיט

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "בניגוד לנטען, מיד עם קבלת התלונה לפני כמה ימים בקשר לאירוע שהתרחש על פי החשד לפני כמה שנים, נפתחה חקירה במשטרה ללא כל שיהוי. כל טענה על קצב התקדמות החקירה אינה רלוונטית, שכן פעולות החקירה מתבצעות בהתאם לצורך, התקדמות החקירה ולנהלים, על ידי חוקרים מיומנים ומוסמכים לבצע פעולות חקירה מיוחדות שנדרשות לאיסוף הראיות ובירור האמת במקרה זה". עוד נמסר מהמשטרה כי "מטבע הדברים איננו מפרטים על אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי החקירה מתנהלת בימים אלו ביסודיות, באחריות וברגישות בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים, ובמסגרתה בוצעו ועוד יבוצעו מגוון פעולות החקירה הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".

ממשרד העבודה והרווחה, שכאמור אחראי על חוקרי הילדים, נמסר: "לא התקבלה פניה מהמשטרה לחקירת ילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully