וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה עבדה כבייביסיטר - וחשודה שתקפה מינית את הפעוטה

14.9.2018 / 11:59

לפי החשד בת ה-14 שטיפלה בפעוטה מהשרון במספר הזדמנויות, ביצעה בה מעשי אינוס ומעשים מגונים. אמה של הפעוטה גילתה אודות האירועים והגישה תלונה למשטרה. הנערה נעצרה ושוחררה למעצר בית

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
האם גילתה את המעשים והגישה תלונה למשטרה/ראובן קסטרו

נערה בת 14 מאזור השרון חשודה שביצעה עבירות מין בקטינה בעת ששימשה כשמרטפית שלה. על פי החשד, הנערה שטיפלה בפעוטה במספר הזדמנויות כבייביסיטר בביתה, ביצעה בה מעשי אינוס ומעשים מגונים. אמה של הפעוטה גילתה את המעשים ודיווחה עליהם למשטרה.

החשודה, נעצרה אתמול (חמישי) אחרי חקירת המשטרה, וקשרה את עצמה למעשים. היא הובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט לנוער שבפתח תקווה ושוחררה בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית למשך חמישה ימים.

עוד בוואלה!NEWS:
- העיתונאי שהזהיר והתקיפה המינית בבית: פרטים חדשים על פרשת קיז
- סלפי קטלני בשדה הקרב: האם ישראל השמידה את "הבית של סולימאני"?
- מחקירות נתניהו עד התקשורת: הטעויות שהראו לאלשיך את הדרך החוצה

אישה עם אזיקים 22 ביוני 2017. AP
הנערה נשלחה למעצר בית לחמישה ימים/AP

לפני יומיים נעצר גבר בן 49 מירושלים בחשד שבמשך שנים ביצע עבירות מין קשות בבתה של בת זוגתו ובקטינה נוספת. "זהו אחד התיקים המזעזעים והקשים שנחשפתי אליהם, במשך מספר שעות ישבה מולי הקטינה שבאומץ רב וגילוי לב סיפרה לי את העבירות הקשות שביצע בה בן זוגה של אמה, שהוא אחד האנשים שהכי קרובים אליה. אנחנו עושים את כל הפעולות והמאמצים על מנת להביאו לדין בגין מעשיו", תארה חוקרת המשטרה. מעצרו הוארך אתמול בבית המשפט.

ראשיתה של חקירת המקרה החלה בתלונה שהוגשה למשטרה על ידי הקטינה בת 17, לאחר שגמלה בליבה, וגוללה בפני החוקרים אודות עבירות מין קשות שביצע בה בן זוגה של אמה במשך מספר שנים.

החשוד נעצר לפני כשבוע והובא לחקירה במשטרה בחשד לבעילת קטינה בתוך המשפחה, מעשה סדום בקטינה, אינוס קטינה במשפחה ועבירות נוספות. עם התקדמות החקירה, התגלה כי זהו אינו המעשה היחיד שבו נחשד הגבר. כעבור זמן, הגיעו החוקרים לקטינה נוספת כבת 14 שהעידה כי החשוד ביצע גם בה עבירות מין במספר מקרים. עוד עלה החשד כי החשוד מחזיק במכשירו הנייד שלו תמונות לא הולמות של קטינים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully