וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו לא התחלה של בדיחה: אלפקה אחת נכנסה לחנות אופטיקה בצרפת

החיה הצמרירית צעדה לחנות בעיירה הקטנה הנבונט לתדהמת צוות העובדים. בתחילה סברו הנוכחים כי מדובר בבעל חיים שברח מהקרקס, אולם במהרה הגיע הבעלים החוקי לאסוף אותה. "היא לא הייתה אגרסיבי כלל, אלא הייתה עסוקה בעניינים שלה"

אלפקה משוטטת נכנסה לחנות אופטיקה בצרפת 20 בינואר 2019. צילום מסך מתוך הפייסבוק, צילום מסך
האלפקה בחנות המשקפיים בצרפת/צילום מסך, צילום מסך מתוך הפייסבוק

תושבי העירייה הנבונט במחוז בריטני בצרפת נדהמו לגלות אורחת חריגה בחנות האופטיקה השכונתית - אלפקה טועה ששוטטה ברחובות העירייה ביום שישי האחרון והחליטה להיכנס לחנות. צוות האופטומטריסטים שעובד במקום הבחין לראשונה בבעל החיים הצמרירי נודד ברחוב בשעות הבוקר המאוחרות. בתחילה סבר הצוות שהאלפקה ברחה מקרקס סמוך, והזעיקו את הרשויות, אבל במהרה התברר שהיא שייכת לאדם פרטי שהגיע לאסוף אותה זמן קצר לאחר מכן.

"ראינו אותה הולכת לתוך החנות, נעצרת מול הדלתות האוטומטיות שנפתחו, ונכנסת פנימה בשקט", סיפרה עובדת החנות. "היא לא הייתה אגרסיבית כלל, אלא הייתה עסוקה בעניינים שלה", סיפרה.

בזמן שהאלפקה שוטטה בחנות, חבר צוות נוסף נעל את המקום כדי שהיא לא תיבהל, תברח חזרה לרחוב, ותשבש את התנועה. בינתיים העובדים הנותרים הזעיקו את המשטרה, אולם תוך זמן קצר הגיע הבעלים החוקי של האלפקה לאסוף אותה חזרה לביתו. האדם ביקש בשלב זה להישאר אנונימי.

לקריאה נוספת:
"מת משברון לב": הכלב הכי חמוד באמריקה מת בגיל 12
חוטפים אוכל ומשמידים מסמכים: מאות אלפי קופים מטילים טרור על ניו דלהי
תנינה במשקל 700 ק"ג ובאורך 4.4 מטר טרפה את המגדלת שלה באינדונזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully