וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנינה במשקל 700 ק"ג ובאורך 4.4 מטר טרפה את המגדלת שלה באינדונזיה

עמיתיה של מנהלת המעבדה בחווה לא חוקית באי סולאווסי מצאו את גופתה המבותרת אחרי שנפלה אל המתחם של מרי, תנינה עצומה שהועברה למתחם שימור. הרשויות מחפשות את בעלי המקום

עריכה: תומר לוי

אישה נהרגה על ידי תנינה שהוחזקה בחווה לא חוקית באינדונזיה. דיזי טוו, בת 44, נפלה אל המתחם שלו באי סולאווסי, שם היא האכילה את הזוחלת העצומה, ששמה מרי. היא שקלה 700 ק"ג. אחרי שגופתה של האישה, שעמדה בראש המעבדה בחווה, נפלה אל המתחם בשבוע שעבר. היא נמצאה למחרת על ידי עמיתיה למקום.

התנינה, שאורכה 4.4 מטר, ככל הנראה נשכה אותה בזרועה ובבטן שלה ואכלה חלקים ממנה. היא הועברה לאתר שימור בזמן שהרשויות מחפשות אחרי בעלי החווה הלא חוקית. הנדריקס רונדנגן מהסוכנות לשימור משאבי טבע של צפון סולאווסי אמרו לרשת BBC בשפה האינדונזית כי גורמים ברשויות ניסו לבקר במתקן כמה פעמים בעבר כדי להעביר את התנינה, אולם הם לא הורשו להיכנס. "הגענו לכאן כמה פעמים, אבל השערים תמיד היו נעולים", הוא אמר אתמול.

במדינת האיים המוסלמית חיים כמה מינים של תנינים שתוקפים והורגים בני אדם. ברחבי העולם, תנינים הורגים כאלף בני אדם בשנה, יותר מכרישים, על אף שהם לא בהכרח מכוונים לתקוף אותם. עם זאת, הם מנצלים את ההזדמנויות העומדות בפניהם.

לקריאה נוספת
אינדונזיה: תושבים שחטו כ-300 תנינים - כנקמה על מות חברם

העברת התנינה העצומה, בשבוע שעבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully