וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של טראמפ לשעבר: מימנתי הטיית סקרים לטובתו

17.1.2019 / 16:43

מייקל כהן, עורך דינו של הנשיא שנשלח לשלוש שנות מאסר בשל דמי שתיקה לנשים ועדות שקר, ממשיך לתקוף את מקורבו לשעבר. "אני מתחרט על הנאמנות העיוורת לאדם שלא ראוי לכך", אמר. עורך דינו של טראמפ הכחיש כי היה מודע לכך

עריכה: ליר שפיגלר

מייקל כהן, עורך דינו לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, אמר היום (חמישי) כי הוא שילם כדי להטות סקרים באינטרנט בהנחייתו של טראמפ ולמענו. זאת אחרי דיווח של וול סטריט ג'ורנל שלפיו כהן שילם לחברת "Redfinch Solutions" כדי שתטה שני סקרים לטובתו של טראמפ במהלך קמפיין הבחירות ב-2016.

"בנוגע לדיווח של וול סטריט ג'ורנל על הטיית הסקרים", כתב כהן בטוויטר. "מה שעשיתי היה בהנחייתו של טראמפ ורק למענו. אני מתחרט באמת על הנאמנות העיוורת שלי למען אדם שלא ראוי לכך".
הניסיונות להשפיע על הסקרים לא היו מאוד יעילים, אבל הם משקפים את הטקטיקות שנקט הקמפיין של טראמפ ואת תפקידו של כהן. במהלך עצרות הבחירות, טראמפ הרבה להתייחס לנתוניו בסקרים כדי לדרבן את תומכיו.

בחודש שעבר נגזרו על כהן שלוש שנות מאסר בשל מעורבותו בדמי השתיקה שהועברו לנשים לפני הבחירות ובשל עדות השקר שלו בקונגרס על הקשרים העסקיים בין טראמפ לרוסיה.

לקריאה נוספת בנושא
פרקליטו של טראמפ לשעבר: מימנתי הטיית סקרים לטובתו
כהן בריאיון ראשון אחרי העונש: שום דבר לא נעשה ללא אישור טראמפ

עורך הדין, מייקל כהן בעת יציאתו מבית המשפט במנהטן, ניו יורק 29 בנובמר 2018. -, רויטרס
מייקל כהן יוצא מבית המשפט במנהטן, נובמבר/רויטרס, -

הסקרים נעשו בפברואר 2015, לקראת כניסתו של טראמפ למרוץ הרפובליקני, ובסקר מ-2014, שדירג את המנהיגים העסקיים המובילים בארצות הברית. בראשון סיים טראמפ במקום החמישי, ואילו בשני הוא הוא לא הצליח להתברג בין מאה המועמדים המובילים.

רודי ג'וליאני, עורך דינו של טראמפ, הכחיש כי לנשיא היה מושג לגבי הטיית הסקרים. חברת הסקרים טרם הגיבה לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully