וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: הצבא עצר את האזרח האמריקני שחצה את הגבול מישראל

בהודעה רשמית מטעם צבא לבנון אושר כי כוח מודיעין תפס בסמטאות העיר צור את האזרח האמריקני קולין דויל, שהסתתר במקום מאז יום שלישי. ביוניפי"ל ציינו כי הם מכירים את פרטי ההודעה. מצה"ל טרם נמסרה התייחסות למעצר

נחשפה מנהרה נוספת שחדרה לשטח ישראל מלבנון/צילום: דובר צה"ל

צבא לבנון הודיע היום (חמישי) כי עצר את האדם שחצה ביום שלישי את הגבול מישראל. בהודעה רשמית נמסר כי "בתום מבצע חיפושים מתמשך, כוח מודיעין איתר את האזרח האמריקני קולין דויל באחת מסמטאות העיר צור, שם התחבא מאז יום שלישי האחרון. הוא נעצר לאחר שחצה באופן חשוד את הגבול משטח ישראל ללבנון. חקירה נפתחה". דובר יוניפי"ל מסר לוואלה! NEWS כי הם מכירים את הודעת צבא לבנון.

משגרירות ארצות הברית בלבנון נמסר כי "ראינו דיווחים בתקשורת אודות מעצרו של אזרח אמריקני. אנו עומדים מאחורי חובתנו לסייע לאזרחי ארצות הברית מחוץ לגבולותיה, ומוכנים לספק את כל השירותים הקונסולריים הנדרשים".

כוח סיור של צה"ל זיהה שלשום קרע בגדר באזור הגדה המערבית וסימנים המעידים על חשד לחצייה של אדם משטח ישראל ללבנון. כוחות נוספים הוקפצו למקום בסיוע גששים. מישראל טרם נמסרה התייחסות למעצר.

עוד בוואלה! NEWS:
בצל החשדות נגדו: יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה התפטר מתפקידו
גנץ "חבר לשמאל"? רוב הציבור חושב אחרת | סקר וואלה! NEWS
הנייד אותר ושב"כ מעורב - אך תעלומת נגה יצחק נותרה ללא פתרון

קולין אמרי האזרח האמריקני שחצה את הגבול מישראל ללבנון. אתר רשמי
קולין דויל, האמריקני שנתפס בלבנון/אתר רשמי

בתחילת השבוע איתרו כוחות צה"ל מנהרה נוספת, "מושקעת", שחדרה לשטח ישראל מלבנון, ומקורה בכפר רמיה בלבנון - כך אמר דובר צה"ל רונן מנליס. לדבריו, "מנהרה זו משלימה את כלל המנהרות שבנה חיזבאללה. למעשה אנחנו מסיימים את מבצע מגן צפוני".

צה"ל פתח בראשית החודש שעבר במבצע "מגן צפוני", במהלכו נחשפו מנהרות התקפיות משטח לבנון לישראל במסגרת התכנית של ארגון חיזבאללה לכבוש מוצבים ויישובים. צה"ל נערך לכך באמצעות בניית כ-13 ק"מ גדר בגובה תשעה מטרים וחשף חמש מנהרות, מתוכן השמיד עד כה שתיים. ישראל האשימה את חיזבאללה בהפרה של הריבונות הישראלית ושל החלטה 1701.

(עדכון ראשון 15:58)

עוד באותו נושא

כוחות צה"ל סורקים: חשד שאדם חצה את הגבול לשטח לבנון

לכתבה המלאה
קולין אמרי האזרח האמריקני שחצה את הגבול מישראל ללבנון. אתר רשמי
התחבא בסמטאות צור. דויל/אתר רשמי
מכנסיו של האמריקני שחצה מישראל ללבנון. אתר רשמי
מכנסיו של האמריקני, שנקרעו בעת שחצה את הגבול/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully