וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרד את הפיגועים בתאומים - ונרצח במתקפה במלון בניירובי

אחד מ-21 ההרוגים שזוהו עד כה במתקפה בבירת קניה היה ג'ם ג'ייסון ספינדלר, שניצל ממתקפת 11 בספטמבר מ-2001. בין הקורבנות הנוספים: שני חברים קרובים ואזרח בריטי שעבד בקרן צדקה

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

בזמן שמספר ההרוגים הסופי במתקפה על מתחם המלון המפואר בבירת קניה טרם ידוע, פורסמו פרטיהם של חלק מ-21 הקורבנות שזוהו עד כה. אחד מהם היה ג'ייסון ספינדלר, אזרח אמריקני ששרד את פיגועי 11 בספטמבר ב-2001. הוא ייסד וניהל חברה להשקעות פיננסיות ולצמצום העוני במדינות המתפתחות והוא עובד בפרויקט להקמת תחנת כוח לאזורים מבודדים.

"בלב כבד עליי לספר שאחי ג'ייסון ספינדלר ג'ייסון נהרג במתקפות טרור בניירובי, קניה. הוא שרד את 11 בספטמבר והיה לוחם", כתב אחיו ג'ונת'ן בפייסבוק. "אני בטוח שהם עשה להם גיהינום!". אמו שרה ספינלדר אמרה בריאיון לרשת NBC כי ג'ייסון "ניסה לעשות שינוי חיובי בעולם השלישי".

עוד על מתקפת הטרור בקניה
פוצצו את הלובי וריססו: המחבלים במלון בקניה חוסלו אחרי 20 שעות
קניה: לפחות 15 הרוגים במתקפת טרור על מלון בבירה ניירובי

ג'ייסון שפינדלר, ההרוג האמריקאי מהפיגוע בניירובי, קניה. אתר רשמי
"ניסה לעשות שינוי חיובי". ג'ייסון ספינדלר/אתר רשמי

בין ההרוגים היו גם שני חברים קרובים - פייסל אחמד, בן 31, ועבדאללה דהיר, בן 33, שעבדו יחד בחברת יעוץ מקומית. הם סעדו במסעדת "הגן הסודי" במתחם המלון כשאחד המחבלים התפוצץ. חבריהם וקרובי משפחה תיארו אותם כבלתי נפרדים. "הם היו חברים קרובים", סיפר גיסו של אחמד, עבדולהאי קינאן לרויטרס. "הם היו כל כך קרובים עד שאנשים אמרו שהם ימותו יחד". אתמול הם נטמנו יחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שניים מקורבנות הפיגוע בקניה. אתר רשמי
הופרדו רק במותם. פייסל אחמד ועבדאללה דהיר/אתר רשמי

לוק פוטר הבריטי עבד עבור קרן הצדקה "גטסבי אפריקה" כמנהל התכניות שלה באפריקה. הוא רק לאחרונה עבר מבריטניה לניירובי ופעל למען צמצום העוני. בהודעה מטעם הקרן נאמר כי הוא הקדיש את העשור האחרון לחייו "למען סיוע לעניים ולנזקקים ביותר בעולם. הוא היה עם ראש על הכתפיים והיה לו חוש הומור מיוחד לכל מצב שהוא. אנחנו משתתפים בצער המשפחה והחברים".

אזרח בריטי שנהרג בפיגוע, ניירובי, קניה. אתר רשמי
עבר רק לאחרונה לניירובי. לוק פוטר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully