וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: איומי נתניהו בדיחה, הטילים שלנו יפלו על הראש שלכם

16.1.2019 / 12:19

בצל האיומים של נתניהו להמשיך לתקוף מטרות של איראן בסוריה, אמר מפקד משמרות המהפכה כי הוא לא יסיג את היועצים הצבאיים והנשק שנשלח לסייע למשטרו של אסד. "אל תשחקו בזנבו של האריה"

עריכה: שניר דבוש

מפקד משמרות המהפכה של איראן, מוחמד עלי ג'עפרי, אמר היום (רביעי) כי טהראן תשמור על נוכחותה הצבאית בסוריה. זאת למרות איומי ישראל להמשיך לתקוף מטרות שלה כדי למנוע את התבססותה. "הרפובליקה האסלאמית של איראן תשמור על היועצים הצבאיים שלה, על הכוחות המהפכניים שלה ועל כלי הנשק שלה בסוריה", אמר מפקד משמרות המהפכה, שצוטט על ידי סוכנות הידיעות איסנ"א.

הוא כינה את איומי ראש הממשלה בנימין נתניהו "בדיחה" והזהיר את ישראל מ"לשחק בזנבו של האריה". לדבריו, "עליכם לפחד מהיום שבו הטילים המונחים והמדויקים שלנו ישאגו ויפלו על ראשכם וינקמו את דם המוסלמים ששפכתם".

ביום ראשון הודה נתניהו באופן חריג כי ישראל תקפה מטרות איראניות בדמשק, בניגוד למדיניות העמימות שעליה שמרה ישראל מאז תחילת התערבותה בסוריה לאחר פרוץ מלחמת האזרחים. אתמול, בטקס חילופי הרמטכ"לים, הוא הפציר באיראן לעזוב את סוריה ודחה את טענותיה של טהראן כי היא רק מסייעת למשטרו של בשאר אסד.

לקריאה נוספת בנושא
דיווח: בולטון ביקש מהפנטגון להכין תכנית תקיפה נגד איראן
יועץ בצבא גרמניה ממוצא אפגני נעצר בחשד לריגול עבור איראן

מפקד משמרות המהפכה של איראן, מוחמד עלי ג'עפרי, 4 בנובמבר 2018. AP
מפקד משמרות המהפכה, בשנה שעברה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully