וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תביטו למעלה: גשם של עכבישים ירד מהשמיים בברזיל

23.1.2019 / 8:57

הסרטון המצמרר שצולם על ידי עובר אורח באספיריטו דו דואראדו תיעד מאות עכבישים שנראה כאילו שהם נופלים מהשמיים. לא מאמינים? צפו בעצמכם

YOUTUBE

חשבנו שכבר ראינו הכל, אבל הסרטון המפחיד שצולם השבוע בברזיל עולה על כל דימיון. ילד צעיר הצליח לתעד מבול של מאות עכבישים שנראה כאילו צונחים מהשמיים וגרמו לבהלה בעיירה אספיריטו דו דואראדו. המקומיים טענו שזה היה נראה ממש כמו "גשם של עכבישים" והאמת שהווידאו שתראו כאן באייטם לא סותר אותם.

עוד בנושא
הסיוט הגדול החדש שלכם: התגלו עכבישים שיודעים לעוף
צפו: הבחורה שמגדלת עכביש בתוך הפה

ככה זה נראה

למרות שנדמה שהעכבישים נופלים מהשמיים, למעשה הם נעים על צמרות עצים שיוצרים מעין סכך ענקי. מומחים טוענים שזו תופעה טיפוסית לאזור הזה כשחם ויש לחות כמו בתקופת הקיץ שיש כרגע באזור. הסרטון הזה צולם על ידי ז'ואאו פדרו פונסקה שטייל עם סבא שלו בחווה במקום, בערך 250 קילומטרים צפון מזרחית לסאו פאולו. סבא שלו ג'ריקה מרטינלי אמר לעיתון המקומי: "היו עוד הרבה עכבישים שלא ראו בסרטון. ראינו את זה בעבר וזה קורה בשעות בין ערביים כשממש חם".

החדשות הטובות הן שהעכבישים האלו אינם מסוכנים לבני האדם והם אפילו עוזרים לנו להיפטר מחרקים ויתושים. "הם מועילים לנו יותר מאשר מזיקים", אמר אדלברטו דוס סנטוס ביולוג מומחה לנושא.

עוד באותו נושא

מותח את חברתו היפה שיש עליה עכביש והיא נופלת בזה כל פעם

לכתבה המלאה

זו לא הפעם הראשונה שזה קורה

צילום: סרטון חובבים שעלה לרשת, עריכה: רן מנחם, קריינות: לירון בארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully