וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע בטחוני חמור באימון: החיילים נרדמו - הטנק הידרדר

15.1.2019 / 12:00

אימון בקורס מפקדי טנקים של חיל השיריון עלול היה להסתיים באסון, כשהטנק הידרדר מנתיב התנועה ונעצר רק אחרי מאות מטרים. בתחקיר נבדק כי בשל התמשכות התרגיל, חלק מצוות הטנק נרדם

העברת טנקים בצומת סעד, 13 בנובמבר 2018. ראובן קסטרו
אירוע חמור/ראובן קסטרו

אירוע בטחוני חמור בקורס מפקדי טנקים של חיל השריון: טנק, וצוותו בתוכו, הידרדר מנתיב התנועה שלו ונעצר רק לאחר טווח ארוך מאוד - ועשוי היה לדרוס חיילים בדרכו. התאונה אירעה ביום ראשון במהלך אימון.

עוד בוואלה! NEWS:
כשנסראללה שותק: למה חיזבאללה טרם הגיב למבצע המנהרות של ישראל?
עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: הצצה מפחידה לעתיד הטרור
התפתחות בחקירת הרצח הכפול בשכונת ארמון הנציב בירושלים

פריסת טנקים  סמוך ליד מורדכי 18 באוקטובר 2018. שי מכלוף
הטנק נבלם רק לאחר מאות מטרים/שי מכלוף

כפי הנראה, צוות הטנק הצליח לבלום את ההידרדרות רק לאחר מאות מטרים. נבדקת האפשרות כי בשל התמשכות התרגיל, חלק מצוות הטנק נרדם. חשוב לציין כי הפרטים הראשוניים עדיין נמצאים בתחקיר מבצעי שיועבר גם למפקדת בטיחות ובקרת איכות של זרוע היבשה וגם למפקדת קצין שריון ראשי.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "במהלך אימון שהתקיים במסגרת קורס מפקדי טנקים בדרום הארץ, התדרדר טנק למרחק של מאות מטרים בודדים תוך שחצה כביש".

ביום ראשון מת אביתר יוספי, לוחם צה"ל בן 20 מגבעת שמואל, במהלך אימון ניווט באזור הגליל ליד כרמיאל, לאחר שנסחף בזרם נחל חילזון וטבע למוות. החייל נעדר למשך כמה שעות, ואותר לבסוף במרחק כמה מאות מטרים מהמקום שבו נראה לאחרונה. יוספי היה לוחם בגדוד הסיור של חטיבת "הצנחנים", ולאחר נפילתו הועלה לדרגת סמל. מצה"ל נמסר כי הוא "משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

  • עוד באותו נושא:
  • טנקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully